Pfff moet het ff kwijt hoor.. En aan mijn lieftallige wederhelft heb ik nu ook niks.. Ben zo nerveus Je hoort zoveel enge verhalen van de 20 weken echo.. Alle scenario's zijn al door mn hoofd gegaan Vriendje vind het allemaal niet zo spannend.. "Komt wel goed", zegt ie dan.. Pfff
Hoe herkenbaar! Wij hebben de echo volgende week woensdag, maar ik zit er ook zo tegenop te hikken, ben ook heel bang dat er iets gevonden word. Heel veel succes vandaag, ik ga voor je duimen dat alles goed is
hej meis, hoe laat moet je? Ik snap je helemaal dat het spannend is.. maar ga jezelf niet gek maken (weet dat het moeilijk is) aan je onderschrift te lezen gaat het tot nu toe super of niet? ge lekker genieten van jullie kleintje groetjes ps. mijn duimpjes draaien al voor je
Hoewel ik helemaal geen spanning voelde de afgelopen weken.. had ik het gisteravond/vannacht/ nu even moeilijk. Op van de zenuwen.. ik heb vandaag ook de 'verlate' 20 weken echo.... pfff! Mag om 14.00 uur vanmiddag... op hoop van zegen maar weer! Jullie ook succes!
Mag al om 11.00 uur dus het komt dichtbij Tot nu toe alles goed ja.. Als ik het vergelijk met mn miskraam vorige keer had ik de hele 14 weken ellende.. Nu nog helemaal niks*klopt af* Pff thanks meiden dat jullie duimen Libelle.. Ik duim voor jou om 14.00 uur..
@Libelle, ik duim gewoon door na 11 uur voor je @Lizzy, nou dat klinkt dan zeker positief! laat je even weten hoe het is gegaan?
Ja tuurlijk laat ik dat weten! Jullie zijn zo lief om te duimen! En ik wil zelf ook altijd weten hoe iets is gegaan of afloopt
Alles was goed! Alleen eigenwijs ding ging steeds op de rug liggen dus mogen nog een keee terug voor het ruggetje maar zag er goed uit. it's a boy!!!
Gefeliciteeeeerd! Ik herken het wel hoor, had de 20weken echo gister, ik was op van de stress, niet geslapen niks. en vriendlief zei alleen maar er is heus niks mis joh doe nou maar rustig.
heeeey lizzy!!!! Ik heb vandaag ook mijn 20 weken echo gehad...Bij mij zag ook alles er perfect uit! Wij krijgen dus ook een gezond jongetje!! SPANNEND!!!! Ben blij dat jou echo ook zo goed was!! En idd, die van ons was ook super eigenwijs..Hij lag met zijn gezicht naar mijn rug toe dus 3D heeft de gynae niet kunnen doen beiiiiiihh...Ach ja binnen 6 weekjes mag ik weer terug gaan voor een leuke 3D echo enzoooo
Ow wat goed! Allebei een jongen dus Balen dattie van jullie ook zo eigenwijs is haha Maar 6 weekjes is zo voorbij Ik mag volgende week weer voor extra SEO en dan weer 3 weken later voor gewone controle.. Plan denk ik met 28 weken de 3d echo Zoo gaaf om nu te weten wat het is.. Komt nu ook veel dichterbij voor mn gevoel.. Ben er non stop mee bezig Echt ben zo blij
Ik weet helemaal wat je bedoelt. Eens je de 20 weken ingaat vind ik het echt suoer spannend worden want nu zitten we in de helft en de echo was goed dus vanaf nu kunnen we 100% genieten!!! Geniet ervan meid! Xxx