pijn

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door ping, 23 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ping

ping Lid

29 aug 2006
    25
    0
    0
    docent
    spijkenisse
    hallo, ik zit met iets raars en misschien kunnen jullie me helpen

ik ben nu ruim een week overtijd en heb ook al ruim een week last van mijn linker eierstok (tenminste ik denk dat het mijn eierstok is). Als ik op mijn buik druk dat voel ik 'm ook (is wat dikker) en het doet pijn. ook heb ik dezelfde pijntjes als ik normaal heb als ik ongesteld moet worden, maar nu ben ik dat (nog) niet, maar die pijntjes, lage rugpijn , blijven.
    ik heb vanmorgen al een test gedaan, maar die was negatief. normaal heb ik altijd een zeer regelmatige cyclus ook als ik geen pil slik.dus ik maak me eigenlijk wel een beetje zorgen vanwege deze pijn en het uitblijven van mijn menstruatie.

heben jullie enig idee wat dit zou kunnen zijn ?

groetjes, Ping

2. joyce van geest

joyce van geest Actief lid

14 aug 2006
    161
    0
    0
    verkoopmedewerkster
    nuland
    Ik zou maandag gewoon even langs de ha gaan.
    Het zou misschien wel een cyste kunnen zijn maar het kan ook zo zijn dat je nu pas je eisprong hebt.
    ook al is je cyclus normaal heel regelmatig dan kan het wel eens voorkomen dat je een eisprong overslaat.
    Heb ik de laatste keer ook gehad en dat is niet fijn maar je kunt er niks aan doen.
    Gewoon dus even langs de ha gaan
    Ik zal voor je duimen.
    Liefs joyce

3. ping

ping Lid

29 aug 2006
    25
    0
    0
    docent
    spijkenisse
    dank je joyce, maar kan je dan echt zo veel pijn hebben van een eisprong ??

4. joyce van geest

14 aug 2006
    161
    0
    0
    verkoopmedewerkster
    nuland
    Ja dat is bij iedereen verschillend natuurlijk maar ik heb er de ene keer wel veel last van zeker als je dat opstaat op gaat verzitten, maar soms voel ik hem ook niet.
    Maar het zou misschien ook wel een cyste kunnen zijn dus als je slim bent zou ik toch even langs de ha gaan.
    Succes en hou me op de hoogte als je wilt
    Liefs joyce

5. ping

ping Lid

29 aug 2006
    25
    0
    0
    docent
    spijkenisse
    ruim twee weken terug dacht ik mijn eisprong te voelen. een zeurderig gevoel in mijn linker eierstok. zoals ik 'm altijd voel eigenlijk. vandaar dat ik dit nu zo raar vind, maar ik hou je zeker op de hoogte.

dank je voor je interesse/medeleven

(jeetje, ik ben ook zo emotioneel als de pest zeg. zit bijna te janken. zoals ik normaal altijd heb als ik ongesteld moet worden)

liefs, Ping

6. joyce van geest

14 aug 2006
    161
    0
    0
    verkoopmedewerkster
    nuland
    Graag gedaan hoor.
    Ik zou het ook fijn vinden als mensen met mij zouden meeleven.
    Ik weet niet wat er kan zijn en hoop natuurlijk dat je zwanger bent.
    Ik heb dat ook hoor dat ik om alles kan janken maar dat zullen de hormonen en de spanning ook wel doen denk ik.
    Ik leef met je mee.
    liefs joyce

7. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    wat ik niet zo heel goed begrijp is dat je volgens je banner 10 dgn overtijd bent, maar je dacht dat je 2 wkn terug je eisprong hebt gevoeld (zeurderig gevoel) afgaande dat je idd 2 wkn terug je eisprong hebt gehad zal je nu ongeveer tegen je nod aan zitten dus dat de pijn die je nu hebt misschien van je aankomende menstruatie is, wel adviseer ik je als dit aanhoud idd langs de ha te gaan want het kan maar zo zijn dat je idd een cyste kunt hebben en daar kun je niet vroeg genoeg achter komen als je daar idd last van hebt...en ja het mooiste geval natuurlijk dat je zwanger bent maar het blijft bij allemaal gissen en alleen de ha kan je echt meer vertellen....

hoop voor jou op het laatste in ieder geval meid, veel succes...

8. ping

ping Lid

29 aug 2006
    25
    0
    0
    docent
    spijkenisse
    dank je smoekie,

ik heb idd een berekeningsfoutje gemaakt. mijn eisprong dacht ik drie weken terug gevoeld te hebben (op een donderdag).
    maar als dit is blijft ga ik zeker effe langs de HA.

liefs Ping

9. Alex

Alex Lid

23 sep 2006
    92
    0
    0
    Pijn aan de linkerkant, kan dit niet de blindedarm zijn? of zit die aan de rechterkant?

10. ping

ping Lid

29 aug 2006
    25
    0
    0
    docent
    spijkenisse
    je blindedarm zit idd aan de rechterkant !

11. Alex

Alex Lid

23 sep 2006
    92
    0
    0
    haha, ok :oops:

12. ping

ping Lid

29 aug 2006
    25
    0
    0
    docent
    spijkenisse
    ik denk dat ik zo maar effe mijn huisarts bel, want de pijn in mijn (denk ik) eierstok wordt steeds erger en de pijn in mijn onderrug ook. kan amper nog normaal lopen. dit kan volgens mijn nooit een eisprong zijn en ook geen zwangerschap, want dat voel je toch niet aan je eierstok ????
    of vergis ik me ?

Liefs Ping

13. Joy

Joy Actief lid

25 jun 2006
    222
    0
    0
    Schijndel
    Je kan goed ontstoken eileiders hebben... Dat heb ik ook meerdere malen gehad... En is ook geen pretje.

14. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

indd ha bellen. vervelend voor je hoor meid. ik heb nu ook pijn alleen niet zo erg als jij. ik heb een historie met cystes, maar wat smoekie al zegt dat kan ook zeker daarvan komen. ik moet 10 okt naar de gyn voor cyste controle. gewoon een verwijbrief vragen.

je hebt trouwens grote kans dat je HA een inwendig onderzoek doet en gaat voelen of je eierstokken geirriteerd zijn.

sterkte ermee

15. ping

ping Lid

29 aug 2006
    25
    0
    0
    docent
    spijkenisse
    joost mag weten waar de pijn vandaan kwam, maar het is bijna weg.
    toch maak ik morgen maar even een afspraak bij mijn HA.
    voel me alles behalve goed. ik ben zo moe dat ik echt letterlijk geen stap kan zetten (heb ik al langer last van), maar deze keer laat ik me niet wegsturen met het advies om rustig aan te doen.
    ik hou jullie op de hoogte.

kus Ping

16. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Hee Ping,

Weet je al wat meer? Hopelijk heb je nu in ieder geval een stuk minder pijn.

Liefs,
    Duveldraakje

17. sandra HGV

27 sep 2006
    7
    0
    0
    HOOGEVEEN
    HOI BEN SINDS VANDAAG OP DIT FORUM

en zit ook met een vraagje
    zaterdag j.l mn eisprong gehad en natuurlijk ook geklust.

wanneer kun je iets voelen dat je zwanger bent
    heb sinds een dag of 2 niet echt pijn maar zeurderige spierpijn in mn onderbuik?

wat kan dat wezen :D

18. Adine

Adine Fanatiek lid

12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk
    Je kan zoveel voelen. Zere borsten, moe zijn, misselijk, donkere tepels en nog wel meer dingen, waar ik zo gauw niet op kom.

Er zijn vrouwen die voelen helemaal niks. Die gaan pas iets denken als de ongi uit blijft.

19. sandra HGV

27 sep 2006
    7
    0
    0
    HOOGEVEEN
    oooh oke ben benieuwd moet officieel 9 oktober weer ongi
    worden...
    had vanacht(draai nachtdiensten) net het gevoel dat ik ongi moest worden maar nu is dat ook weer over.... :confused:

20. ping

ping Lid

29 aug 2006
    25
    0
    0
    docent
    spijkenisse
    in de tussentijd is mijn pijn weggegaan, maar ik zit al een week thuis omdat ik zo moe ben en echt steeds letterlijk door mijn benen heen zat ( en nog meer dingen die ik nu even niet op ga noemen). ben maandag naar de dokter geweest en heb vandaag de uitslag gehad van het bloedonderzoek. ze hebben niets kunnen vinden dus gaan we maandag maar weer langs voor verder onderzoek.

wel ben ik in de tussentijd ongesteld geworden, helaas.
    misschien maar beter, want we gaan eerst maar even op zoek wat er met me aan de hand is !

bedankt voor jullie interesse !
    dikke kus Ping

Deel Deze Pagina