Oooh ik hoop echt dat hij al ontsluiting ziet ofzo want het rommelt al een aantal dagen en ik zou zo graag snel ons ukkie in de armen houden... Moet vanmiddag om half 1 daar zijn en ik zit vol spanning! Voor hetzelfde geld zit alles nog potdicht ... Niet echt bemoedigend he!
suc6 vandaag. Ik hoop ook voor je dat er wat gedaan kan worden. Maar ook als het potdicht zit kunnen ze je al helpen hoor. Als ze dat willen. Maar bedenk ookal heb je al wat ontsluiting, dat het niet hoeft te betekenen dat je nu vandaag of morgen al gaat bevallen.
Dank je wel allemaal... Gaan binen 10 minuten vertrekken aangezien we een half uur moeten rijden en parking vinden in hasselt is ook al een hele uitdaging
Ja een cm,onsluiting maar bmm nog niet verweekt ofzo pfff vrees dat ons kleintje nog van plan is even te blijven zitten
Daar hoop ik op !! heb toch geregeld pijnlijke krampen en steken door de gyn die daarstraks zo hoog heeft liggen porren en voelen vr die onsluiting... Jeeeee da deed pijn!!
nou 1 cm is altijd een goed teken... het kan opeens heel snel gaan....je weet maar nooit... nog ff volhouden en je heb je beeb ook in je handen... (heerlijk ben jarloers hihihi)
Nou samantha voor jou zal het ook niet meer heel lang gaan duren he!!! hier vanmorgrn een deel van de slijmprop verloren... Ook zeurderig gevoel in mijn buik... Hopelijk zet het eens door!!! Maar hij moet nog paar uur wachten want ben het beddengoed aan het wassen... zou dat nog net graag afgehad hebben. Hahahaha
hihihi nou beter dat je je slijmprop al verloren ben ik heb die nog niet langs zien druiven hihih...maar wel is het goed aan het rommelen heb vaak oefen weeen maar die zetten nog niet door das wel jammer... Idd eerst ff de beddegoed weer op bed das wel zo fijn ik doe die van mij morgen hahah... maar hoop dat vanaaf me vliezen breken dan hoef ik maar 1 keer te wassen hahaha erg ook he...