Welke film of serie na The Tudors?

Discussion in 'Films, televisie en nieuws' started by Chantico, May 5, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Chantico

Chantico Niet meer actief

Ik heb de vier seizoenen van The Tudors met veel plezier gekeken, gisteren de laatste aflevering.
    En natuurlijk ben ik nu benieuwd naar hoe het verder gaat met de drie kinderen. Films over de regeringsperiode van Elizabeth zijn er genoeg, maar over de jaren tussen Henry VIII en Elizabeth kan ik zo snel niet bedenken. Heeft iemand een tip?

2. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,272
    6,801
    113
    Ik kijk met je mee ( als er tips komen)

Ik vond The Tudors erg leuk

3. Manuela79

Manuela79 VIP lid

Aug 7, 2006
    10,145
    0
    0
    Hilversum
    Laatst was de film The Other Boleyn Girl op tv. Die was ook erg mooi maar wel gek omdat het allemaal andere acteurs zijn. Van The Tudors zijn ook 3 boeken. Ook erg leuk om te lezen! Maar ik lees even mee hier voor tips want ik vind het ook erg leuk!

4. Troetelbeertjes

Troetelbeertjes Fanatiek lid

Feb 26, 2009
    3,314
    1
    0
    Amsterdam
    The Borgias!! Seizoen twee is bijna halverwege.

Verder -als je die niet al gezien hebt- natuurlijk Rome. En ik hoop dat er meer tips komen van mensen die series kennen die ik nog niet heb gezien :)

5. Troetelbeertjes

Troetelbeertjes Fanatiek lid

Feb 26, 2009
    3,314
    1
    0
    Amsterdam
    Ik lees nu jouw openingspost beter. Gaat het je om specifiek deze periode en niet om een goed kostuumserie-drama? Want dan zijn mijn tips niet goed ;)

6. EdN

EdN VIP lid

May 27, 2011
    8,839
    3,630
    113
    Hihihi, ik dacht al 'jij hebt niet zo goed opgelet bij the Borgias'. :D Wel een goede serie idd.

7. EdN

EdN VIP lid

May 27, 2011
    8,839
    3,630
    113
    Een ouwetje: Lady Jane (Queen of nine days)

8. Chantico

Haha, het ging in m'n openingspost inderdaad om hoe het verder gaat met de kindertjes van Henry ;) Op de laatste dvd zat een korte special waarin werd verteld wie in de jaren na Henry op de troon zat, maar dat zou ik graag een keer in een leuk kostuumdrama uitgeacteerd zien :)

Rome en andere series over die periode heb ik ook gezien ja, The Borgias ken ik niet, ga zeker eens kijken wat dat is!

En die film The other Boleyn girl kon ik die avond dat ie uitgezonden werd helaas niet kijken, zal eens zien of ik die nog eens ergens kan vinden!

Op IMDB vond ik de miniserie Elizabeth I over haar late jaren en natuurlijk de film Elizabeth, the Virgin Queen over haar vroege jaren (en is Elizabeth, the Golden Age daar een vervolg op?). Nu nog iets over Eduard en Bloody Mary ;)

9. moontje2008

moontje2008 VIP lid

Aug 7, 2008
    9,366
    87
    48
    Female
    Docente Engels
    Achterhoek
  10. moontje2008

moontje2008 VIP lid

Aug 7, 2008
    9,366
    87
    48
    Female
    Docente Engels
    Achterhoek
  11. Chantico

Nee Moontje, die had ik nog niet gevonden, dank! :)

12. moontje2008

moontje2008 VIP lid

Aug 7, 2008
    9,366
    87
    48
    Female
    Docente Engels
    Achterhoek
    Ben Engels docente en kijk regelmatig iets in die richting met mijn kids.. Heb met de vierde bijvoorbeeld Elizabeth gekeken en op die manier een gedeelte van het Britse koningshuis behandeld.. Leuk hoor! Het verhaal van Henry VIII en zijn vrouwen doet het geweldig.. Divorced, executed, Died, Divorced, executed, Widowed :)

Share This Page