laten zitten?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door carol78, 16 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. carol78

carol78 Actief lid

27 mrt 2006
    136
    0
    0
    faillissementsmedewerkster
    Wie heeft tijdens haar zwangerschap haar navelpiercing laten zitten?

Levert dit extra littekens op? Kan me voorstellen dat het uitrekt, maar dat doet het ook zónder piercing, het gaatje zit er dan immers nog.

*Carol*

2. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Er zijn speciale zwangerschapspiercings die je er in kan doen. Deze kunnen blijven zitten tijdens de zwangerschap.

3. BlueGirl

BlueGirl Actief lid

21 nov 2005
    227
    0
    0
    Enkhuizen
    Hai!

Ik heb zelf geen navelpiercing maar ik weet wel dat je speciale staafjes kan kopen voor als je zwanger bent, die zijn heel erg flexibel geloof ik dus dan blijft je gaatje gewoon open en krijg je geen problemen met je piercing als je buik groeit.

dit heb ik van een site over piercings voor je gehaald:
    Je zult je piercing door een P.T.F.E. moeten vervangen Dit is een biologisch inert plastiek barbell, die buigenzaam is wat zeker nodig is daar je buik groter word.. Als je je metalen piercing blijft dragen zal die naar buiten worden gedrukt door het groeien van je buik

Groetjes Wendy

4. Niet meer actief

wel heb je kans dat na de bevalling de piercing op een hogere plek zit als waar dat ie eigenlijk hoort, dat vertelde mijn vk me, ikzelf heb een tepel piercing en een horizontale clithoodpiercing, beide mochten er wel in zitten, alleen met borstvoeding geven kan je die kleine er niet aan laten zuigen dus moest ie er ff uit en ja die andere moet dan waarschijnlijk tijdens de bevalling er uit.

me tepelpiercing heb ik al een aantal weken geleden eruit gehaald omdat het gewoon pijn deed, ook met een langer staafje, was niet prettig

5. Niet meer actief

Ik heb hem er wel uitgehaald..die piercings die je speciaal voor zwangerschap kan gebruiken lijken me niks..Mijn buik jeukt gigantisch en is behoorlijk strak getrokken..moet er niet aan denken om er een piercing in te hebben nu :(

Maar er zijn er zat die het wel gedaan hebben en hebben geen extra litteken of iets dergelijks ;)

Ik heb zelf zoiets van heb de navelpiercingtijd nu wel gehad.. :)

6. sammie01

sammie01 Actief lid

3 apr 2006
    390
    0
    0
    ff niks
    een navel piercing kan wel degelijk eruit groeien tijdens de zwnagerschap.. ookal heb je een speciale erin zitten... de huid rond je navel kan heel dun worden door het uitzetten van de navel en daardoor eruit gewerkt worden...hou daar rekening mee.ook kan het voorkomen dat als je buik weer de normale vorm heeft dat je peircing scheef of hoger of lager zit...
    maar 9 van de 10 keer gaat het wel goed.
    maar hou er wel rekening mee.

7. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    Ik heb zelf een zwangerschapspiercing. Het is een buigbare. Laat vooral niet je gewone metalen inzitten , want dan heb je kans dat ie er idd uitgroeit of dat je na de zwangerschap een blubber piercing heb ( huid bij je piercing hangt dan helemaal) en das écht niet mooi!!! :(

xxx Marijke

8. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Ik heb bij mijn eerste zwangerschap mijn piercing er ook uitgehaald en een zwangerschapspiercing erin gedaan.
    Maar ook die heb ik er op een gegeven moment uitgehaald omdat die niet lekker meer zat!

Ik weet ook niet of ik hem nog een keer terug doe, omdat het gaatje nu inmiddels is dichtgegroeid!

9. carol78

carol78 Actief lid

27 mrt 2006
    136
    0
    0
    faillissementsmedewerkster
    heb je site ook voor me?

10. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    ik heb mijn piercing er met 3 maanden al uitgedaan, zat me niet lekker.
    Daarna heb ik hem er ook niet meer ingedaan. Het gaatje is dicht!

Deel Deze Pagina