Selaam ik ben nu 22 jaar, dus ook niet de jonste wel een van de jongste. Bij mijn eerste zwangerschap was ik 19 jaar, maar toen kende ik deze forum nog niet.
Ik was net 2 maanden 16 toen mijn zoon werd geboren.. Nu ben ik 27 ,en in de MMM (8 jaar)voor een 2de kindje... Groetjes,Alida
Ik ben 26...was 21 toen mijn oudste geboren werd en 25 met mijn jongste. Dus ben ook niet de jongste hier maar ook zeker niet de oudste
k ben 27 en zwanger van de 1e. Geen idee waar ik bij hoor. Jong of Oud. Voor mij gevoel bij de jonge mensen
nu nog 27, wordt binnenkort 28...Vind ik best oud voor een eerste, maar ik wilde dan ook eigenlijk altijd al graag jong moeder worden. Helaas wilde mijn hubbie niet eerder beginnen aan kids
om een kindje te krijgen vind ik 50 ook al oud hoor Maar je bent idd net zo oud als je je voelt!! Elmo
wat grappig om te zien, ik dacht dat ik vrij jong was, maar er zijn dus meer! 0h jah en miss puma, das grappig, wij schelen 8 weken in leeftijd, en 8 weken qua zwangerschap, viel me opeens op hahah liefs...
de duivel is pas oud dame's je bent zo oud als je je voelt over het algemeen zijn jullie allemaal nog in mijn ogen snotneusies hihihi maar wel hele gezellige snotneusies