Jongste dochter wordt 2...

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by mama van 2 meiden, Jun 8, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mama van 2 meiden

mama van 2 meiden Niet meer actief

Ja ook mijn kleine dame wordt een soort van groot. Ontzettend leuk, maar nu een cadeau...
    Ik weet dat er al behoorlijk veel topics met dit soort vragen zijn geweest, maar ik hoop toch op een lumineus idee van iemand.;)

Jongste heeft een oudere zus. Er is dus al heel veel speelgoed. Niet dat we nou zelf zoveel kopen, maar we hebben nogal veel vrienden en familie die op de verjaardagen komen.
    Ze hebben al zoveel en ik weet gewoon niet zo goed wat nu te geven. Er is oa al; poppen, dublo, lego, playmobil, treinbaan, knutselspullen, little people, muziekinstrumentjes, puzzels, boekjes, prinsessenjurkjes, dvd's, enz.

Ik kan t gewoon niet echt bedenken wat nog leuk is om te laten geven door familie / vrienden. We geven zelf een houten loopfiets, dat is dan wel weer een goed idee :D

Dus heeeeel graag tips...
    Alvast bedankt!!

2. Gentle

Gentle VIP lid

Oct 10, 2007
    6,979
    1
    36
    Overijssel
    Even wat dingen die je niet hebt opgenoemd:

- Keukentje + accessoires
    - Buitenspeelgoed (schommel, zandbak, bezempje)
    - Huishoudelijk speelgoed (stofzuigertje, strijkplankje, serviesje, etc)
    - Andere verkleedkleren (doktersjasje, politiepet)
    - Abbo op een of ander park/dierentuin

Aanvulling op Duplo/Little People is altijd erg leuk, en ik weet van mijn nichtje dat er ook een nieuw soort poppetjes is, ik kom zo even niet op de naam, een beetje a la Little People maar dan iets groter, meisjespoppetjes... Ahh gevonden, Pinypon!

3. mama van 2 meiden

Dank!!
    Ja keukentje hebben ze al, misschien is een schortje of koksmuts wel leuk....goed dat je t opschrijft!
    Buitenspeelgoed is er ook
    Een abbo hoeft bij de meeste speeltuinen / dierentuinen voor haar leeftijd niet

Ik ga eens kijken naar pinypon en andere verkleedkleren.

4. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

Oct 8, 2006
    34,246
    7,286
    113
    Female
    Brabant
    Vriendenboekje! Lisa vond het vriendenboekje van Eva zo leuk en nu heeft ze er zelf 1.
    Mooi dekbedovertrek? Moet ze wel al in een groot bed liggen natuurlijk, Lisa lag er een paar weken voor ze 2 werd in.
    Lisa had ook sokken gekregen, was ze erg blij mee :)
    Verkleedkleding is inderdaad leuk, maar Lisa maak je ook blij met een mooie jurk.

Verder vond ik het bij een 2e meisje ook heel lastig, je hebt al zoveel. Wij hadden nog haast geen duplo en dat hebben wij nu gekregen (van Hello Kitty)

5. mama van 2 meiden

Ja echt lastig en eigenlijk te gek voor woorden dat ze al zoveel hebben...
    Duplo van hello Kitty is misschien wel n idee!
    Dekbedovertrek dacht ik ook al aan maar ze krijgt pas over een paar maanden een nieuwe kamer met groot bed, dus dat is dan ver weg.

6. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

Feb 19, 2008
    3,365
    0
    36
    essen
    ik heb voor mijn meisje (gisteren 2 geworden) een fietsje gekocht, ook kan je wat buitenspeelgoed kopen, ik weet niet of je een tuin hebt? een trampoline, een schommeltje of glijbaantje,.. daar hebben beide kinderen wat aan, bij ons word het veel gebruikt!

7. Libelle82

Libelle82 VIP lid

Jun 26, 2008
    5,084
    374
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Mijn dochter is en was met 2 jaar helemaal wild van 't volgende.

Goed gevuld handtasje: met 'nep' gsm, portemonee, bonnetjes. en allerlei andere rommel wat er bij mij ook in zit ;)

Toilettas ook succes, met een kindergeurtje, eigen haarborstel, nieuwe prinsessentandenborstel, etc etc.

Een paraplu en regenlaarzen..

Zijn - leuke cadeautjes die je aan vrienden/familie kunt vragen -

8. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

Oct 8, 2006
    34,246
    7,286
    113
    Female
    Brabant
    Gefeliciteerd met Eline! :)

Wij hebben sinds kort een trampoline en ze zijn er allebei erg blij mee en springen/spelen er samen heel leuk op, hebben dan de grootste lol (wel met veiligheidsnet). Is ook een leuk idee dus. Wel redelijk duur, maar ze hebben er zo lang plezier van!

9. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

Feb 19, 2008
    3,365
    0
    36
    essen
    hihi bedankt :) ben helemaal vergeten een traktatie voor de creche te kopen! erg he? :) kan lisa morgen niet snoepen :)

10. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

Oct 8, 2006
    34,246
    7,286
    113
    Female
    Brabant
    Oh jee.... ;). Heb je niets in huis liggen wat je nog in elkaar zou kunnen flansen?

Ik zal morgen Lisa even instrueren dat ze Eline feliciteert :) (ben benieuwd of ze het onthoudt)

Share This Page