Jongste forummer?

Discussion in 'Even voorstellen' started by summeroffspring, Jul 10, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. summeroffspring

Jul 10, 2015
    22
    0
    0
    VWO
    Noord Holland
    Heyhey!

Ik denk dat ik de jongste mother-to-be ben op het forum, want ik ben eigenlijk altijd overal de jongste :)

Omdat ik alle informatie over zwanger zijn, bevallingen en baby's op het internet aan het opzoeken ben, leek het me ook leuk om me op een forum aan te melden. Met mijn gezondheid en geplande zwangerschap gaat alles helemaal goed en ondertussen ben ik al meer dan 11 weken en als de verbouwing volgende week klaar is, ga ik rustig aan de slag om de babykamer in orde te gaan maken.

2. Islah

Islah Niet meer actief

Je bent 15?

3. Chiggy

Chiggy VIP lid

Aug 29, 2010
    12,876
    25
    38
    Rotterdam
    Welkom!
    Ben ook wel benieuwd hoe jong je dan bent :)

4. summeroffspring

Jul 10, 2015
    22
    0
    0
    VWO
    Noord Holland
    Als de uitrekendatum echt klopt, ben ik nog net 14 als mijn kleine komt.

5. amy2015

amy2015 Bekend lid

Feb 23, 2015
    528
    234
    43
    Pittig om zo jong al moeder te worden. Ik hoop dat je een goed netwerk om je heen hebt. En weet je al wanneer je je termijn echo hebt?

6. Nacho

Nacho Fanatiek lid

Jun 3, 2015
    2,369
    9
    38
    Female
    Baby & Mama Coach
    Houten
    Dat is zeker jong! Wil je iets over jezelf en je (toekomstige) situatie vertellen?

Je klinkt positief, dus een felicitatie met je zwangerschap lijkt me dan wel op zijn plaats!

7. summeroffspring

Jul 10, 2015
    22
    0
    0
    VWO
    Noord Holland
    Ik ben heel blij en mijn ouders zijn ook over de eerste schrik heen en zijn ook heel blij. Ik heb mijn eerste echo vorige week gehad (en alles was goed volgens de VK) en over twee weken de "officiële termijn echo" omdat ze die echo in mijn 13e week willen doen. Ik krijg dan ook de uitslagen van het bloedonderzoek. Daar zal niks raars uitkomen, anders hadden ze me vast al wel gebeld.

en @Nacho: dank je wel!

8. amy2015

amy2015 Bekend lid

Feb 23, 2015
    528
    234
    43
    Ah gelukkig dat je je ouders hebt. En fijn dat er al echo's gepland staan dan kan je mooi naar de kleine kijken. Gefeliciteerd en met het bloed zit t dan idd wel goed anders bellen ze je wel.

9. summeroffspring

Jul 10, 2015
    22
    0
    0
    VWO
    Noord Holland
    Ik vind het zo mooi om de echo te zien! Ik ben gewoon blij dat ik zo snel al voor een tweede kan/mag/moet

10. Zolief

Zolief Fanatiek lid

Jan 2, 2012
    1,413
    44
    48
    Onderin Nederland
    En waarom wilde je zo graag zo jong al moeder worden? Aangezien je zwangerschap gepland is, zeg je. En heb je ook een vriend? Of woon je nog bij je ouders?

Gefeliciteerd. Hopelijk blijft alles goed gaan.

11. summeroffspring

Jul 10, 2015
    22
    0
    0
    VWO
    Noord Holland
    De reden waarom is denk ik het zelfde als bij anderen die zwanger willen worden, alleen wilde ik dat om privé redenen iets eerder dan de gemiddelde zwangere. Ik woon bij mijn ouders thuis en ga de kleine ook alleen, maar samen met mijn ouders opvoeden. Mijn (pleeg)moeder is op dit moment ook zwanger, dus dat wordt gezellig druk!

12. Luminis

Luminis Fanatiek lid

Mar 13, 2014
    1,204
    46
    48
    Groningen
    Welkom op het forum en natuurlijk gefeliciteerd met je zwangerschap!

Het lijkt me wel behoorlijk pittig om zo jong al moeder te worden. Wel fijn dat je ouders achter je staan en je gaan helpen met de opvoeding. Ga je het alleen samen met je ouders doen, of gaat de vader van je kindje ook meehelpen met de opvoeding?

13. Jemima

Jemima Bekend lid

Mar 7, 2015
    783
    5
    18
    Utrecht
    Pittig hoor, maar knap dat je het al aandurft. Leuk straks twee van die hummeltjes in huis!
    Heb je al een beetje de informatie kunnen vinden die je zoekt?

14. summeroffspring

Jul 10, 2015
    22
    0
    0
    VWO
    Noord Holland
    Ik ga het alleen/samen met mijn ouders doen. Vanaf de eerste dag heb ik ook geholpen met echt alles toen hier thuis twee kleintjes geboren werden en nu ga ik het zelf doen, met hulp van mijn ouders maar vooral mijn moeder.

Ik heb er twee jaar naar uitgekeken en nu gaat het echt gebeuren! Aandurven en zin in hebben! En ik blader een beetje rond om van alles te lezen en te bekijken.

15. MamaenMini

MamaenMini Fanatiek lid

Dec 6, 2011
    2,649
    76
    48
    Female
    Utrecht
    Je klinkt wijs voor je leeftijd. Veel geluk met je kindje! Ik had er zelf op die leeftijd niet aan moeten denken, was zelf wel 'jong' bij m'n eerste (21) maar had die tijd van m'n 16de tot 21ste niet willen missen, meer omdat je zo kort onbezorgd ben, en je vanaf dat je een kindje heb je echt een verantwoordelijkheid heb en toch wel sneller bezorgd ben.

16. Jemima

Jemima Bekend lid

Mar 7, 2015
    783
    5
    18
    Utrecht
    Even alleen vanuit een juridisch hoekje; zorg je dan wel dat de vader zijn rechten wegtekent (afstand doet), anders kan hij ten alle tijden tijd met je kindje claimen. Zo te lezen is dat niet helemaal de bedoeling en dat zou een nare verrassing zijn...
    Maar ik vind het echt knap van je :) Op mijn veertiende na een vervelende situatie juist een kindje laten weg halen. Ik had het op die leeftijd niet gekund.

17. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

Jun 23, 2014
    7,299
    6
    38
    14 en je hebt er al 2 jaar naar uitgekeken???

ben ik de enige die dit nogal bizar vind?

18. Chiggy

Chiggy VIP lid

Aug 29, 2010
    12,876
    25
    38
    Rotterdam
    Nee hoor, je bent niet de enige :)

19. meintje

meintje Fanatiek lid

Jul 9, 2008
    2,610
    928
    113
    #19 meintje, Jul 10, 2015
    Last edited: Jul 10, 2015
    Ik was toen ik 12/14 was echt nog niet bezig met jongens, laat staan baby's....
    Je komt wijs over, maar ik zou niet in je schoenen willen staan. Ik ben nog best ouderwets in dat opzicht en vind eigenlijk dat je eerst zelf je leven een beetje op orde moet hebben voordat je een nieuw leven aan dat leven toevoegd.
    Ik bedoel het niet slecht, ik wens je alle geluk van de wereld en hoop voor je dat het allemaal soepel gaat verlopen, maar hoop met heel mijn hart dat mijn dochter rond die leeftijd lekker geniet van haar jeugd en het toch al korte jong-zijn.

20. Deedee91

Deedee91 VIP lid

Jun 10, 2015
    13,630
    5,657
    113
    nee hoor ik dacht ook gelijk huh toen was je 12.... Maar daar buiten fijn dat je ouders je steunen.

Share This Page