Dat kan niet? Goh. Cookiewall: Cookies op de Volkskrant | de Volkskrant Je kunt niet lezen of je fantasie slaat op hol. Lees nog eens wat ik geschreven heb. Staat daar ergens hoe oud ik was toen dat gebeurde? Bewust zwanger worden doe je met zijn tweeën. In welke eeuw was dat? Bam-mam.nl | Alleen met kinderwens En uit welke tijd komen de denkbeelden van Dappertje Dik, zie quote: In mijn jeugd had je enkel een draaischijftelefoon. Goedemorgen Dappertje Dik en welkom in 2015.
Ze is nog 14,word volgens jaar 15. Dus is ze in max 3 mnd verkracht en bewust zwanger geworden. Maar als je zo'n nare ervaring gehad hebt denk je toch helemaal niet aan zwanger worden lijkt mij?
Je timeline klopt wederom niet: Je zegt dat je aan het eind van de zwangerschap nog 14 bent. Je bent nu 11 weken zwanger Je bent op je 14e misbruikt en ontmaagd. Je schrijft dat je daarna in een pleeggezin terecht bent gekomen. Je zit dus nog maar net in een pleeggezin. Dan lieg je dus, omdat je zegt dat al een paar jaar uitkijkt naar het zwanger worden na de bevalling van je pleegbroertje en pleegzusje. Die zijn niet in 3 maanden tijd geboren. Dus bye-bye troll!
Ze zegt dat ze geen maagd kan zijn op haar 14e ivm verkrachting, niet dat ze toen 14 was... Het hele 'het kan niet waar zijn, want het verhaal klopt niet' gaat dan niet op.
Quote: Je bent op je 14e misbruikt en ontmaagd. Wie heeft dit verzonnen? En als je zelf gelooft dat ik dat geschreven heb... zoek dan eens op waar? Ga geen dingen verzinnen en dan de leugens als waarheid verspreiden.
De denkbeelden van Dappertje zijn niet stil blijven staan in het tijdperk 'draaischijftelefoon' Dat heet evolueren. Voorheen noemde je al de achterstand van 20/30 jaar ten opzichte van jouw bevindingen over pubers. Laat dat idee dus maar los. Over het algemeen kun je stellen dat wanneer mensen zelfverzekerd zijn en zich gesterkt voelen in hun opvattingen, ze zich niet zo overdreven hoeven te verdedigen. Je zal echt stevig in je schoenen moeten staan, ik neem aan dat jeugdzorg dezelfde zorgen heeft als wij hier. Op papier heb je het misschien goed voor elkaar, maar de praktijk is moeilijker. Dat is wat vrouwen hier je proberen duidelijk te maken.
De meeste incest en misbruik slachtoffers hebben geen behoefte aan sex in de pubertijd, door het trauma.... Dus bewust zwanger worden hoe zit dat dan? En wie is de papa van je kind? Ook een 14 jarige?
Deze jongen is op televisie geweest. Toen was jij nog niet eens geboren. Waarom ben jij niet in het nieuws geweest? Jij bent kennelijk zó intelligent dat je maar liefst 3 klassen over hebt geslagen! En zwanger! Ik bel meteen DWDD, want zo'n intelligente tiener die ook nog eens Bewust Alleenstaande Moeder wordt, is wereldnieuws! Nee, dat staat er niet. N.a.v. je reactie op MamaChantal zou je dus op je 9e al sexueel zijn misbruikt. Kinderen die dat meemaken halen vaak de gevoelens van liefde en alles wat daarbij komt kijken door elkaar. Zucht, geen enkele instantie geeft een kind van 14 dat sexueel misbruikt is hier toestemming voor. Je redt je hier niet meer uit kind, ga fietsen.
Oké dus je geeft aan ontmaagd te zijn door de vriend van je moeder en daarna in een pleeggezin te zijn opgenomen . je noemt het geen verkrachting.. En in datzelfde jaar besloten om een kindje te krijgen Het klinkt mij alsof je ontzettend in de war bent In zo'n staat kun je geen beslissingen over jezelf nemen die zulke gevolgen kunnen hebben waarmee ook een ander kind in de problemen wordt gebracht..