Hier ook maar even posten; De politie is dringend op zoek naar de 40-jarige Gijs Jan Thio. Hij is voor het laatst gezien in de vroege ochtend van zaterdag 26 februari toen hij rond vijf uur restaurant Toscanini aan de Lindengracht in Amsterdam verliet. Die dag is er verder geen contact meer met hem geweest en is hij op verscheidene afspraken niet op komen dagen. Gijs Jan Thio is 40 jaar, 1.80 meter lang, hij heeft een blanke huidskleur, een normaal postuur, donkerbruine ogen en zwart haar. Op de dag van zijn verdwijning was Gijs Jan Thio gekleed in een blauwe spijkerbroek, sportschoenen en een zwarte jas. Lieve IEDEREEN, Help ons met de Zoekactie GIJS THIO GIJS THIO is inmiddels 7 dagen... zoek!! Plakacties, aandacht in verschillende media en politieonderzoek heeft behalve zijn fiets NIETS opgeleverd. Iedereen die GIJS THIO heeft gezien NA zaterdag 26 Februari om 05.00 uur in de ochtend, neem contact op met de districtsrecherche Oost via het nummer 0900-8844. Kijk AUB op de volgende link (als je Facebook hebt) Aanmelden | Facebook
Ik zag de posters al hangen: hij woont hier in de buurt. Ik hoop dat er snel duidelijkheid is. Je kent hem? Sterkte in dat geval.
Up Willen jullie aub kijken op Facebook, zie link 1e bericht. Flyers zijn vanavond af te halen om uit te delen en op te hangen!
Ik lees net dit: Gijs Thio verdronken door noodlottig ongeval | nu.nl/binnenland | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl TS, wat erg. Gecondoleerd.