Giulia (29) jongste oma Europa - Buitenland - Telegraaf.nl [24 uur actueel, ook mobiel] [buitenland] Als ik bedenk hoe zwaar ik het soms vind, dan kan ik me bijna niet voorstellen hoe het moet zijn als je op je 14e of 15e moeder wordt.... En dan voor je 30e al oma zijn. Waanzinnig....
Zo dan..!! Die maakt misschien zelfs haar achter achter kleinkind nog mee..!! ( als de rest ook zo jong moeder word )
Wow, dat is jong. Ik was zelf 18 toen ik zwanger werd en 19 toen ons kleine meisje geboren werd.. Ben inmiddels 20 !! Vind mezelf al jong.. En we hebben het goed voor elkaar.. Pfff en zo jong oma..
leuk leuk leuk... mijn moeder was 18 mijn zus 17 dus ook erg jong oma.. maar zooo vroeg??? pfff wel erg leuk lijkt me dat zeg!! ik ben ook 29 en mijn zoon 11 en bijna 10 jaar.. als ze eens opschoten
Niet te hopen natuurlijk maar als haar kleinkind over 15 jaar ook moeder wordt is ze op haar 44e al overgrootoma en als haar achterkleinkind dan ook op haar 15e moeder wordt (ach ja, als we toch al bezig zijn) dan is ze op haar 59 over-overgrootoma (of wat is het?) enz enz
Zou het vreselijk vinden..... niet zozeer om "oma" te worden, maar gewoon dat je dochter in hetzelfde schuitje zit, als waar jezelf in gezeten hebt..... (zoiets zegt oma ook in het stuk) vraag ik me af waar opa is trouwens?