jongzwanger en alleenstaand

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door mimitje20, 28 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mimitje20

mimitje20 Nieuw lid

28 apr 2008
    3
    0
    0
    ik en me ex zijn nu voorgoed uit elkaar hij heeft me voor de 5x geslagen en nu ook me een knietje in me buik gegeven na veel moeite aangifte gedaan..
    met die kleine wurm gaat het zover ze konden zien goed ik ben zelf wat onderste boven en hoe gek ook mis ik me ex maar moet volhouden nu ..

moet jij het ook doen ?
    krijg je veel steun of niet :(:

2. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    ik heb er geen ervaring mee.Maar snap eerlijk gezegd niet dat je kunt zeggen dat je je ex mist.Als ie te hard of verkeerd een knietje had gegeven had het voor je kleintje ook anders kunnen lopen.
    En ja sorry is niet bot bedoeld.Maar naar de 5de x slaan pas weggaan ? Ik was bij de 1ste keer al weg gegaan.En vooral nu je zwanger bent.
    Hoop niet dat het te bot overkomt.
    Wens je in iedergeval heel veel sterkte !

3. mimitje20

mimitje20 Nieuw lid

28 apr 2008
    3
    0
    0
    vrouwen die mishandeld worden die gaan op een een of andere manier terug kan zeggen van niet maar het is toch echt zo nu probeer ik me sterk te houden maar hij heeft me geestelijk ook mishandeld . daardoor

4. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Ja ik kan er niks van zeggen natuurlijk.Maar wat ik je wel kan vertellen is dat zonder hem beter af bent.Je moet nu gewoon aan jezelf en de gezondheid van je kleintje denken en dan is bij z'n jongen blijven echt niet goed.
    Het zal denk ik niet gemakkelijk zijn , maar je doet het wel ergens voor.
    Probeer je er over heen te zetten en sterk te zijn.Vermijd ook alle contacten met hem.Dat is echt veel beter.

5. MamaEsther

MamaEsther Fanatiek lid

24 okt 2006
    1.535
    0
    0
    Pompbediende/Shopmedewerkster
    Laag Soeren
    Ik weet wél wat het is om geslagen te worden.. Mijn ex was geen fijne.. Je mag me altijd mailen; darienne@chello.nl ik hoor het wel!

Liefs

6. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Voor een buitenstaander is het altijd makkelijk op te zeggen, na 1 keer zou ik al weggaan, maar helaas gaat het niet zo.
    Ik denk dat je een verstandige keuze hebt gemaakt, hoop dat famillie en vrienden je steunen bij je verdere zwangerschap ;)

7. Ik ben het helemaal eens met tummetje.Gelukkig is alles goed met de baby.Snap dat je ex mist. Je hield van hem...ook al wil je het niet. Liefde gaat niet na 1 x weg.

Sterkte!

8. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    ben het helemaal met tummetje eens doordat je zoveel van iemand houd kun je veel van diegene pikken en is jouw gevoel van liefde niet weg nadat hij je slecht behandeld of wat dan ook... hij maakt van jouw liefde voor hem misbruik....

9. mimitje20

mimitje20 Nieuw lid

28 apr 2008
    3
    0
    0
    maar hoe kom je daarvan af want ik kan hem niet loslaten en kan er niet goed mee omgaan :S

veel liefs

10. verena87

verena87 Bekend lid

9 dec 2006
    605
    0
    0
    Ik snap wel degelijk hoe het is om geslagen te worden door je vriend, ik snap ook heel goed dat je hem mist en evengoed van hem houd, Maar je moet nu echt voor jezelf en je kindje kiezen! je kindje, en jij verdienen het niet om zo behandeld te worden!

Succes

11. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    makkelijk voor mensen als mij van de zijlijn te zeggen wat je moet doen maar ja ik kan me niet verplaatsen in jou omdat ik een lieve vriend heb die me niet slaat!
    maar denk dat je bij jezelf ter rade af moet gaan wat het beste is voor jou en voor je kindje en alle voor en tegens tegen mekaar afwegen en vanuit daar een besluit moeten nemen en achter blijven staan!

12. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Een grens voor jezelf trekken en die grens niet oprekken. Tot hier en niet verder. Vertrouwen op en in jezelf, wat is goed voor jou en je kind. Ik ben dan wel niet fysiek mishandeld, maar heb een man die alcoholist is (maar al een jaar droog), en dat komt een beetje in dezelfde richting, dus ik weet wel een beetje hoe je je moet voelen.
    Als je familie hebt die achter je staat, zou je hen erin kunnen betrekken, ze kunnen je helpen op die momenten van zwakte. Loslaten is een proces dat ook niet in een week is gebeurd hoor. Dat gaat met stapjes en duurt wel even.

het sleutelwoord is eigenlijk vertrouw in jezelf!

grtz,
    Suus

13. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    snap op zich wel dat je hem mist, zijn goede kanten dan, je hebt toch niet voor niks een relatie gehad. Maar slaan is echt wel heel erg, en zeker een knietje in je buik.... daar kon hij gewoon met opzet je kindje mee vermoorden....
    Ik hoop dat je de kracht vind om alleen door te gaan en hem snel te vergeten!
    Sterkte!

14. StinkySocks

16 mei 2007
    95
    0
    0
    Denk aan de beeb

want eigelijk slaat hij de baby .........

Het is moeilijk ik weet maar de baby is nou even alles.

15. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    denk maar aan jou en de baby jullie 2 zijn het belangrijkste. en daar moet je aan denken hoe moeilijk dat is

16. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    hoe is het nu met je meis?

17. 4days

4days Niet meer actief

Hey mimitje!

Ik vind het erg knap dat je bent weg gegaan hoor! Ik weet hoe lastig het is. Ik ken een meisje die in een soortgelijke situatie zit en die zit er nog steeds in het valt echt niet mee...
    Maar je hebt er goed aan gedaan. Mannen die vrouwen slaan zullen dat altijd blijven doen. En wat nog erger is: ze slaan waarschijnlijk hun kinderen ook. Dat moet je je maar altijd goed voor ogen houden als het verleidelijk lijkt om bij hem terug te gaan. Je moet in dit geval gewoon je kleine beschermen en de vader later stikken!
    Trouwens leuk dat we allebei ongeveer even lang zwanger zijn, en even oud! :D

Groetjes Cossy

18. zonnestraal

zonnestraal Niet meer actief

Is hij gek geworden ofzo?

Ja, sorry voor mijn reactie....., maar word hier erg boos om! :evil: Weet niet of je het beseft, maar hij hij had niet alleen jullie beeb kunnen vermoorden, maar ook jouw! Wat als je vreselijke bloedingen had gekregen? Wat als je beebje omlaag was gekomen? Zou je dan nog steeds van hem houden? Wat als je kleine er straks is en hij het huilen van de beeb niet aankan? Gaat hij dan ook meppen?

Pffff...........meid! Wat doe jij jezelf en de kleine in hemelsnaam aan? Ik begrijp je helemaal. Tuurlijk is het moeilijk om hem los te laten, hij heeft compleet bezit van je genomen. Je bent geestelijk en lichamelijk mishandeld en je hebt nul komma nul eigenwaarde en zelfvertrouwen meer over. Je (denkt) dat je niet meer zonder hem kunt.

Meis, ook ik heb de vreselijkste dingen meegemaakt in vorige relaties. Maar geloof me, je bent sterker dan je denkt. Het kost je al je kracht en als je denkt dat je echt niet meer verder kunt met je leven, blijkt dat je toch nog verder kunt. Laat jezelf en de beeb niet vallen en maak je los van hem. Hij slaat jullie ongeboren kind en ik vind dat onaanvaardbaar dat je dat laat gebeuren.

liefs zonnestraal............. ;)

Deel Deze Pagina