De eerste echo was op 7 april in het ziekenhuis omdat ik het blijde nieuws heb gekregen dat ik een tweeeling ontvang ben ik toch wel een beetje STRESSED OUT heb nu pas weer op 16juni me eerstvolgende echo :S vind het zo verschrikkelijk ver uit elkaar zitten Ben nu afgelopen dinsdag wel naar de VK geweest als laatste afspraak en overgedragen naar de gyno wel beide hartjes gehoord dus dat steld me gerust maar dan nu de tijd dan ik moet wachten ABSURT LANG hoe zijn jullie hiermee omgegaan....?
Rustig afwachten, genieten van je zwangerschap en lekker veel lezen over de zwangerschap. Dat is minstens zo leuk; in boeken plaatjes en foto's bekijken en informatie opzoeken over "hoever" de baby (in jouw geval baby's!) nu zijn. Enne...als je echt niet kunt wachten, dan kun je ook een pretecho laten maken. Trouwens, gefeliciteerd met je zwangerschap!
Gefeliciteerd Als je in het begin van de zwangerschap zit duurt het altijd lang. Maar straks vliegt de tijd echt. Bij mij ging het na 4 maanden echt supersnel. En zoals Julia zegt gewoon lekker veel lezen over de zwangerschap en de baby.
HEt kan inderdaad heel lang duren, Ik heb daar geen ervaring mee, omdat ik elke 4weken naar de gyneacoloog moest voor een echo. Dit omdat ik Afweerstoffen tegen ons kleintje aan maaktte
Goh, de eerste maanden gaan enorm traag, maar vanaf de 13/14 weken, vliegt de tijd, zoveel dat geregeld moet worden ... 16 Weken zwangerschap leek bij mij nog maar gisteren X
pretecho voor de 20 weken lijkt me wat vroeg, dan is het niet zo mooi als op 25 weken. Of je moet gewoon een 2D echo laten maken ipv een pretecho (3d) Ik had mijn eerste afspraak voor een echo op 26 feb en nu pas weer ergens volgende week in mei. Zit dus 12 weken tussen, erg lang wachten maar het is niet anders...