Hallo allemaal, Wij hebben 2 jongens, Cas en Fedde. Nu in verwachting van ons derde wonder, heb al eens eerder een topic geopend over een meisjesnaam. Daar zijn we nu uit en nu beginnen we te twijfelen over de jongensnaam! Help, we weten het echt niet meer. We houden van stoere, Hollandse of Friese jongensnamen. Namen als Owen, joey e.d. is niet aan ons besteed. De optie we tot nu toe hadden is Jort, maar daar twijfelen we dus over... Als tweede naam hadden we bij de twee oudsten hun opa's vernoemd, ik heb geen idee wie je 'moet' vernoemen bij een derde jongen. We willen beide niet onze opa's vernoemen. Iemand een idee? Alvast heel erg bedankt! Groetjes!
Niet mijn soort namen, maar ik vind Jort goed passen bij Cas en Fedde. En wat betreft het vernoemen, misschien de oma's vernoemen?
Ik dacht gelijk aan Jurre? En ik ben zelf totaal niet van het vernoemen dus daarin kan ik je niet adviseren tenzij je de optie 'gewoon niet vernoemen' een goede vindt.
jorn was onze eerste keuze, helaas door vrienden ingepikt.. vanwaar dat we nu op kort uitkwamen. jurre vind ik prachtig maar manlief niet, misschien moet ik het nog eens over de aandacht brengen. wat vinden jullie Cas, Fedde & Lars? of lijkt Lars te veel op Cas?
Ik vind Jort best mooi in "het rijtje" erbij passen Andere opties: Cas, Fedde & Bjorn Twan Rens Brent Daan Noud
Jurre vind ik mooi bij Cas en Fedde! Jort vind ik een wat harde naam, net als Jorn. Ik zou eerder voor Jorrit of Joren gaan. Lars vind ik teveel op Cas lijken, zou ik niet doen. Zit hier misschien nog een leuke naam tussen voor jullie? Abel Alex Allard Almer Alwin Arne Arnoud Bjorn / Björn Bram Daan David Dieter Emiel Erik Ewoud Floris Harmen, Hermen Hessel Hugo Ivar Ivo Jarne Jelger, Jeljer Jelmar, Jelmer, Jolmer Jelte, Jelt Jesper, Jasper Jibbe, Jisse Job / Jop, Joep Jonas Joost Jorian Joris Jorre, Josse Jurjen Jurrian Jurrijn Laurens Lennard / Lennart Loek, Luuk Maarten, Marten Matthijs Mees, Moos Mels Menno Merijn, Merlijn Michiel Mick Midas Nanne Nels Nico / Niko, Nilo Niek Niels Nisse Noud / Naud Olaf Onne, Onno Oskar / Oscar Otto Pim Rienk Rink / Rinck Rinke Roan Robbe Roel, Roelof Rutger Sander Sem, Siem Sieb / Syb Siebren / Sybren Sil Simon Sjors Stan, Sten Stef Sven Teije Teun Tibbe Tiemen Ties Tijl / Thijl Tijs / Thijs Tim Tobias Tom / Thom Walter Ward Wietse / Wytse / Wietze / Wytze Wouter, Wout / Woud Ype / Iepe / Ipe Vernoeming bij de derde misschien vader/moeder/oma?
Cas, Fedde & Boyan Ids Imre Ivo Joris Jorrit Juliën Jurian Melle Siebe Sil Steyn Sybren Tieme Tijn Thije / Teije Thijs Yorwin
Bedankt voor alle suggesties! Dé naam zit er nog niet tussen maar ik hou Jurre in mijn achterhoofd, ook Jort blijft op het lijstje staan. Koen, Hidde en nog heel veel namen die voorbij komen zijn al gegeven door vrienden. Ook staan manlief voor de klas dus hij is wat kieskeurig.