anti-pluis shampoo: niet pluis!

Discussion in 'De lounge' started by minni, May 19, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Ik heb vanochtend mn haar gewassen met anti-pluis shampoo. Nou... Ahum!
    Als ik buiten zou durven lopen, dan vliegen er gelijk een handvol vogels achter me aan die op mijn kop willen nestelen. Echt erg!
    En met die wind erbij, ben ik bang dat ik in no-time een afrokapsel oploop.

:evil:

2. sim

sim Niet meer actief

mag ik weten welk merk dat was? :rolleyes: :rolleyes: weet ik in elk geval welke ik niet hoef te kopen hihi

3. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

Jan 11, 2006
    2,505
    1
    0
    serveerster
    ooo zeker die van elvive van de reclame. Nou dan heb je wel een heleboel van dat haarprodukt van de kapper nodig. Wat ik altijd tegen me pluis gebruik is wax in me haar als het nog nat is, ik heb krullen en als ik dat er in doe heb ik nog meer krullen ;)

xxx Marijke

4. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    etos!
    Bende!

Ik had t ookal met glad en stijl van andrélon, daar kreeg ik krullen van, hihi.

5. sim

sim Niet meer actief

ik vind die nieuwe van lorea heel fijn, met parel ofzo haha, maar wel lekker zacht en dan met de serum van john frieda ;)

6. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

Jan 11, 2006
    2,505
    1
    0
    serveerster
    Ik denk dat je zowiezo altijd wel iets haarprodukt erin moet doen, anders zit het nooit zoals je wil. Althans bij mij dan ;)

7. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    ik had lekkere van de kapper, maar die heeft mn man gebruikt om zich mee in te zepen en ik vind het veeeels te duur om weer te kopen. (en deze vos verliest zn streken en zn haren niet)

8. Lientje

Lientje Fanatiek lid

Nov 24, 2005
    4,063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Die werkt bij mij wel goed, maar alleen in combinatie met het elvive haarmasker. Geen pluisje te zien... Alleen de shampoo of creme apart werkt helemaal niet...

9. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    oww dat heb ik ook altijd ja, ik moet zeggen dat ik over herbal essences wel erg tevreden ben.
    Maar die is niet anti-pluis

10. chiesa

chiesa Fanatiek lid

Mar 4, 2006
    2,533
    0
    0
    Je hebt van andrelon ook spul dat je na het wassen erin moet doen en die best oke! :)

Share This Page