Hoi Ik ben op zoek naar een goede voedingskussen. Die ik nu kan gebruiken om te slapen, maar straks ook te gebruiken voor de baby. Wat zijn jullie ervaringen? Liefs
Voor slapen een goedkope van het kruidvat, heeft bij 2 kinderen dienst gedaan (hij was toen €15 volgens mij). Voor voedingen de kleine domoo, ideaal dat je niet met van die lange flappen zit achter je rug. Bij beide dochters intensief en lang gebruikt en is nog steeds goed!
Ik vind om te slapen ook zo'n zachte fijner. Heb er eerst eentje met bolletjes gehad, viel voor mij niet mee te slapen. Ik heb nu het voedingskussen van done by deer. Die is nu bij van asten babysuperstore -50% (25 ipv 50 euro) in roze of blauw. Ik vind hem superfijn; niet te groot en stevig genoeg om mee te voeden. En hij ziet er nog leuk uit ook. Die grote kussens vind ik alleen maar onhandig eigenlijk...
Ik kreeg van vrienden de tip om er een met bolletjesvulling te nemen. Dat zou fijner zijn, ook om bijvoorbeeld het kindje op te leggen in de box ofzo. Hier dus ern doomoo aangeschaft. Of het echt fijn is, moet ik nog gaan ontdekken Succes met de zoektocht!