Ik wil graag een 2dehands Joolz Day kinderwagen aanschaffen via marktplaats. Nu begrijp ik dat er 3 versies zijn van de wagen waarbij de Day de laatste versie is en de Bloom met name problemen had met het frame. Dit frame werd vervangen met betere frames waarop geen 'Bloom' meer staat maar de bekleding tussen de versies schijnt niet onderling uitwisselbaar te zijn mocht je daar nog iets aan willen vervangen. Weet iemand misschien hoe ik het verschil tussen de Bloom, zzz en Day zie? Niet iedere verkoper zet dit er namelijkbij in de advertentie en soms weten ze het bij navragen niet eens.
Bloom is al heel erg oud. Zzz ken ik niet. Day is de opvolger vd Bloom. Wij hadden destijds in begin 2012 het nieuwste frame. Ik zou niet gaan voor een ouder model. Gewoon vragen van welk jaar aan de verkoper. En kijk even goed of hij niet doorzakt naar links of rechts. Ook de eerste modellen van onze serie hadden namelijk dit probleem. Bij mij zijn toen kosteloos de boomerangs (zo noemden ze dit) vervangen en nooit meer problemen gehad. Maar dit merk je direct als je er mee gaat lopen. Hij klapt dan als ware in zodra je gewicht zet op de wandelstang.
De Joolz Day is een kinderwagen, de bloom is een kinderstoel. Van Joolz heb je twee varianten, de Day en de Geo. Day is met de kleine mand onder en Geo met de grote mand
De bloom is de allereerste joolz is was te koop.vanaf 2007. Daarna kwam de joolz zzz deze was de opvolger van de joolz bloom te koop vanaf 2009 en herkenbaar aan de twee kleuren. Binnenkleuren hadden andere kleur. De grand zz one had oranje binnen bekleden en zand kleur van buiten Daarna kwam de joolz day en na de day is er ook de geo bijgekomen. binnen de day heb je ook verschillende versies met bv volledig zwart onderstel, de faab editie, de tokyo, de nautic