Welke koeka voetenzak?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door 15augustus, 17 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 15augustus

15augustus Actief lid

7 dec 2014
    406
    17
    18
    Rotterdam
    wie kan me helpen.
    Ons kleine man word in april verwacht en wil graag een voetenzak aanschaffen van koeka.
    Maar nu vraag ik me af kan ik dan beter de flanel of de Teddy variant Nemen.
    En past hij in de maxi voor newborn of is dat te groot.
    Het liefst wil ik hem in de winter ook gebruiken bij de kinderwagen / buddy dus dan neig ik toch meer naar teddy, maar ben bang dat dat te warm is voor april

2. Myself82

Myself82 Actief lid

27 feb 2012
    336
    0
    0
    Ze zeggen dat de flanellen warmer is. (Kijk maar op de website van koeka) maar kan je helaas geen advies geven hierin.

3. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    De flanellen is idd warmer, daarom hebben wij de Teddy aangeschaft.
    Of het te warm is hangt denk ik er vanaf hoe je je kindje eronder aankleedt. Het kan in april al warm zijn, maar het kan ook maar 12 graden zijn.

4. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Zoontje is van begin mei, wij hadden geen voetenzak, enkel een dekentje van ikea maar was amper nodig.

5. ER14

ER14 Fanatiek lid

17 apr 2013
    3.127
    2
    0
    Ik heb de teddy variant. Mijn zoon is van maart en heeft er amper in gelegen, maar we hadden toen ook een prachtig voorjaar.
    Je kan hem ook voor in de kinderwagen gebruiken. Ben ik toen helaas nooit opgekomen.

6. pietje1987

pietje1987 Niet meer actief

Onze dochter is van april, maar hebben de voetenzak nog nooit gebruikt. De wagenbak maakten we gewoon op als de wieg (lakentje/Dekentje), verder is niet nodig geweest.

Ze gaat nu bijna over op de buggy en dan gaan we wel een voetenzak gebruiken denk ik (moet het wrl eerst afkoelen haha), heb een standaard van joolz

7. manouk81

manouk81 Bekend lid

21 mei 2012
    506
    1
    18
    Ik gebruik nu de zak met flanel
    Voor mijn zoon van 6 maanden.
    Vond de teddy variant meer zweten.

8. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Wij hebben een Teddy. Met een jas en slofjes aan is dat warm genoeg hoor. Te warm lijkt me namelijk ook niet lekker en je kan je kindje er onder natuurlijk goed kleden en als het echt koud is doe ik er een dekentje in de zak.

Deel Deze Pagina