Joolz Bloom

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door MamaMirella, 22 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. flippy

    flippy Actief lid

    16 jul 2007
    282
    0
    0
    Rotterdam
    Ik heb eindelijk de wagen in het echt gezien en vind het toch een heel mooie wagen! Ik ben er heel blij mee. Erg licht, niet te laag zoals bugaboo en niet te hoog zoals stokke. Zeker mooie design.
    Degene die van plan waren om de wagen te kopen, is het waard!
    Ik heb ook nagevraagd hoe het ermee zat wat prenatal beweert ,dit is wat bedrijf zelf mij heeft beantwoord>>>

    Het klopt inderdaad dat de kinderwagen voorlopig door Prénatal uit de handel wordt gehaald.
    In principe zijn wij nog niet begonnen met het verkopen van de kinderwagens.
    De kinderwagens staan voorlopig alleen nog als showmodellen in bepaalde filialen.
    De reden dat de kinderwagens door Prénatal uit de handel worden gehaald is vanwege het feit dat wij bezig zijn met het perfectioneren van de kinderwagens.
    De kinderwagens die nu in de winkels staan zijn ook goed om gebruikt te worden.
    Er is niets mis met de kinderwagens en het verhaal over het scheuren van de stof klopt al helemaal niet.

    Het is alleen dat wij de kinderwagen nog meer willen perfectioneren.Het gaat om milimeter werk van het onderstel.
    U kunt opgelucht zijn want het komt allemaal in orde.
    Wij verwachten de kinderwagens vanaf half augustus bij alle verkooppunten in Nederland te hebben.
    Dat zullen de geperfectioneerde kinderwagens zijn.
     
  2. Suzanne75

    Suzanne75 Fanatiek lid

    8 mrt 2007
    1.662
    0
    0
    Persoonlijk vind ik hem, net zoals de Bugaboo, wel erg op een rollator lijken! :confused: Dat onderstel.... Nee hier zou ik niet mee over straat willen!
     

Deel Deze Pagina