Joolz bloom

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Niesje1980, 28 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

21 sep 2007
    6.596
    0
    0
    Noord Holland
    Bij onze eerste hadden we een Quinny Speedi SX, die ons niet zo goed is bevallen, met name het buggy gedeelte viel zwaar tegen.
    Nu zwanger van de tweede zijn we ons dus aan het beraden welke kinderwagen dan wel?
    Hij moet niet te breed/log zijn en bij voorkeur een ruime boodschappenmand onderin omdat ik mijn boodschappen lopend doe. Verstelbare duwstang. En ook lijkt het ons leuk om het buggyzitgedeelte naar ons toe te kunnen plaatsen.

Nu zijn we wel aardig gecharmeerd van de Joolz Bloom.
    (met zeer kleine boodschappenmand :rolleyes: , maar er schijnt een grotere voor bestelt te kunnen worden)
    Is er hier al iemand die hem heeft? En hoe bevalt ie? En wat vind je de minpunten.

Of zijn er hier nog mensen die iets heel anders aanraden? (Behalve de stokke want dat vind ik net een schipholbagagekar :) )

2. Suzanne75

Suzanne75 Fanatiek lid

8 mrt 2007
    1.662
    1
    0
    Ja die Stokke dat is toch een afzichtelijk ding he, net een barkruk op wielen. Ik heb zelf een Urban Jungle van One Tree Hill, bevalt perfect. Echt een goeie degelijke wagen met grote boodschappenmand. Je kunt alleen het buggygedeelte niet naar je toe zetten dus dat zou dan minder zijn voor jullie.

3. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.249
    36.045
    113
    Wij hebben bugaboo, die bevalt heel goed. We hadden eerst een quinny, maar dat vond ik een drama. Eerst wilden we geen bugaboo omdat de bak zo laag is en wij allebei wel redelijk lang zijn,maar bevalt toch wel heel goed.

We hebben ook naar de joolz bloom gekeken,maar die leek qua sturen ed volgens ons teveel op de quinny.

vind de stokke ook onwijs lelijk hoor, verschrikkelijk wagen haha. maar goed, smaken verschillen.

4. Moo

Moo Bekend lid

21 jun 2005
    873
    0
    0
    Wormerveer
    Ik vind de Joolz Bloom ook onwijs mooi! Het is dat deze wagen in de tijd dat wij een wagen gekocht hebben toen nog niet leverbaar was, maar anders had ik het wel geweten...

5. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

21 sep 2007
    6.596
    0
    0
    Noord Holland
    Nou het naar je toezetten is geen pré hoor.
    Maar ik ken de one three hill niet, zal 'm eens even opzoeken om te kijken of het was is.

Maar nog niemand die de Joolz heeft?

6. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    Wij hebben de mutsy 4rider. Heerlijk ding hoor! Heel erg licht en niet heel erg groot.

De stokke vind ik ook echt niet mooi!

De joolz was net uit toen wij onze wagen kochten. Wij vonden hem toch te klein achteraf gezien maar een prachtige wagen.. eerlijk is eerlijk!

7. Suzanne75

Suzanne75 Fanatiek lid

8 mrt 2007
    1.662
    1
    0
    www.onetreehill.nl is de website. Volgens de winkel waar we hem gekocht hebben is het de "Rolls Royce" onder de kinderwagens... Heb er zelf geen verstand van hoor maar ik heb gevraagd naar een degelijke wagen waarmee ik ook over onverharde wegen kan etc.

8. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Hmm. Wij hebben toendertijd gekeken naar de joolz bloom, maar er was op dat moment nog helemaal geen boodschappenmandje niks beschikbaar. Vandaar dat wij hem niet hebben genomen.

We hebben nu een mutsy. Heel fijn, wel iets groter.

9. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Hi,

Wij hebben de Joolz, ik vind hem echt heerlijk. Rijdt lekker licht en draait makkelijk alle bochtjes om. De verstelbare stang werkt ook goed, is heel handig bij het wegzetten (dan duw ik hem helemaal in en heb je meer ruimte).
    De boodschappenmand is idd wat klein, maar er komt begin volgend jaar een grotere. En je kunt een boodschappennet bij kopen die je aan de stang kunt hangen.
    Tot nu toe heb ik trouwens nog geen minpunten kunnen vinden (maar goed, ik gebruik hem pas een paar weken :) ).

Er is trouwens ook een Joolz hyve waar je ook vragen kunt stellen aan de service mensen van Joolz: http://joolzbloom.hyves.nl/.

Succes met kiezen :)

Groetjes Rosa

10. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

21 sep 2007
    6.596
    0
    0
    Noord Holland
    Bedankt voor je antwoord!
    Goed om te weten dat er een grotere boodschappenmandje aan zit te komen.
    Enne hopelijk heb je niet de roze gekocht gezien je onderschrift ;)

11. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Nee, de roze mocht niet van mijn vriend :). Heb een zilverkleurige genomen, maar wel met een roze luiertas. Maar goed, die is toch meer voor mij dan voor mijn kindje :)

12. Penny

Penny Bekend lid

18 jun 2007
    917
    0
    0
    Zuid Holland
    Ja, wij zijn ook helemaal verliefd op de Joolz Bloom.

M'n technische mannetje vind hem zo mooi in elkaar gezet en afgewerkt :( en ik vind hem gewoon super gaaf en omdat ie erg klein is past ie net in m'n oude Mini :D

Welke kleur ga jij voor Niesje?

13. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

21 sep 2007
    6.596
    0
    0
    Noord Holland
    We wachten de 20 weken én de pretecho nog af, en de kleur hangt af van of het een jongen of een meisje word.
    Mijn man is namelijk helemaal gevallen voor de roze :rolleyes:
    Ik vind zelf de zilveren en de oranje ook wel erg stoer :D

14. Penny

Penny Bekend lid

18 jun 2007
    917
    0
    0
    Zuid Holland
    Haha, mijn vent is ook helemaal weg van de roze!
    Rare snuiter, normaal moet ie echt niets van roze hebben.

Denk dat het de zilveren gaat worden, met oog op komende Kruimeltjes ;)

15. Chantal79

Chantal79 Actief lid

20 aug 2007
    344
    0
    0
    Ook wij vinden de Bloom erg mooi, bij ons ook grote twijfel. Ik loop nl. bijna dagelijks met mijn hond in het bos. Zijn ook wel verharde paden, maar loop ook graag op de onverharde paden. Iemand hier ervaring mee?

16. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Ik twijfel idd zelfs ook tussen quinny buzz of bloom. Lastig hoor, haha! Wij krijgen die als de kado van mijn schoonouders, lief hoor :)

Deel Deze Pagina