Wij hebben voor onze kleine de Joolz Day al kinderwagen. Deze week voor het eerste de kinderwagen uitgeprobeerd en naar het winkelcentrum gewandeld. Nou vind ik het boodschappenmandje onder de wagen aan de kleine kant, als ik een keer boodschappen ga doen heb ik daar nooit genoeg aan. Dus ik wil de boodschappentas erbij bestellen. Nu is mijn vraag of jullie weten of je de boodschappentas ook in combinatie met de reiswieg kunt gebruiken? Op de plaatjes zie ik hem namelijk alleen in combinatie met de wandelwagen.
Het kan wel maar ik vond het niet heel praktisch. Onder de maxi cosi werkt weer wel heel goed. Je kunt hem wel heel makkelijk er op en af halen.
Bij mij past hij niet met de kinderwagenbak. Ik gebruik hem nu nog in combinatie met de maxi cosi. Er past echt heel veel in en gaat er idd erg makkelijk op en af.
Wij hebben hem er wel onder gekregen met de bak. Hoe het in de praktijk werkt weet ik niet, maar de 'ingang' voor de boodschappen zit niet echt praktisch zo.
Ik wist niet eens dat dat bestond. Ziet er handig uit! Vind het mandje ook erg klein! Misschien deze ook maar is aanschaffen, alleen ligt hier ons kleintje ook nog in de reiswieg...
Het kan eronder maar is eigelijk gemaakt in samenwerking met de wandelwagen van je af. Maar als je de maxi cosi erop hebt staan kan het natuurlijk wel makkelijk.