Hoi ik wil de babykamer met pip gaan doen. nou zoek ik me alleen suf naar ledikant lakentjes/dekentjes, en ik kan het echt nergens vinden! weet iemand dit? Laat me graag weten!
Dat is er niet! Je kunt wel op marktplaats zoeken, want daar wordt veel aangeboden. Mensen kopen een dekbedovertrek en vermaken dit in allerlei andere spullen. Ik heb bv een hoes voor het aankleedkussen met Pip stof en 3 canvas schilderijtjes waar het in verwerkt is. Verder kun je met behang een hele hoop doen... kijk maar eens in mijn album voor voorbeeldjes.
Er zijn geen dekbedje in ledikant formaat. Je kan wel een grote kopen maar dan moet je er een hoop onderstoppen word het ook niet heel netjes van. Ik zou zelf een leuk behangetje doen en dan bijv zo'n dekbed erbij. quilt | lief! lifestyle dekbedovertrek | lief! lifestyle Of dit bijv. Little Naturals Ledikant Organic Birdy fuchsia/turquoise - Slaaptextiel Jollein Ledikant Dots Fuchsia - Slaaptextiel Jollein Ledikant Dots Fuchsia - Slaaptextiel
hee bedankt! en idd als het er maar leuk bij past... als jullie nog meer accessoires weten zie ik ze graag voorbij komen! ik ga iig die boom doen en dan nog kleine dingetjes erbij vooral leuk ook dat je het of voor meisjes kan doen of voor jongens!
op de markt (en stoffenwinkels) heb je ook stoffen die er wel een beetje van weg hebben. Deze stof bijvoorbeeld Pip-achtige stof roze | Stoffen | zoetsappig . Die stof is er op de markt (Groningen dinsdags) ook in blauw en bruin en nog wat tinten. je kunt er lakentjes van (laten) naaien en inderdaad canvasdoeken mee omspannen, kruikenhoezen maken, hangers van stof, etc. (een b oxkleed)
Gaaf! helemaal me ding ik zie ook graag jongensdingen voorbij komen, ik weet namelijk nog niet wat het word! en dan ook liefst pip! Echt superleuk spul zeg
Misschien heb je hier iets aan? Pip Studio kamer - kinderkamer thema's vind je op Kidskamers.nl » Pip jongens kamer » Kidskamers
Dit is het kamertje van ons jongste mannetje Pip zit in de schilderijtjes, de boom, de vogelhuisjes, aankleedkussen Bekijk bijlage 253685
Ik heb pip behang en gecombineerd met stofjes van little Dutch , misschien kan je hier iets mee . Succes !! Liefs Edith Mama van mees*&juultje
@marloes super mooie kamer! Wij willen dus ook zoiets, dan met een grijze achtergrond, grotere boom en dan meerdere accessoires.
oh wat grappig ik dacht dat pip echt voor meiden was maar die kamer die ik net voorbij zie komen is ook erg geweldig!! Maar dat gebruik je niet het behang ervan want daar is toch wel het meeste voor meiden.
Je kunt ook altijd eens informeren bij de betere behangzaken, die hebben vaak ook gordijnstoffen ed. Voor beddengoed en accessoires kun je ook kijken in interieurwinkels.