Hallo dames Ik heb een tweetal vragen over de joolz buggy inzet: 1. Zie dat de zitting er uit te ritsen is. Wie heeft ervaring met het wassen hiervan? Blijft het mooi of word het vaal? 2. Nu met deze hitte ligt mijn zoontje enorm te zweten in de buggy inzet, de stof word erg warm. Als ik hem eruit haal zitten er zweetplekken in en hij is zelf helemaal nat in zijn nekje. Nu heb ik gezocht naar hoezen hiervoor. Net als een maxicosi hoes maar die heb ik nog niet echt gevonden. Nu kun je bij joolz een zomer zitting kopen maar dit kost meende ik 69 dit vind ik wat te gek. Ik zou er liever een wasbare hoes oid omheen doen. Een hydrofiele doek heb ik ook geprobeerd maar door het riempje zit dit niet echt goed. Iemand tips?
Hoi ik heb dan wel geen joolz maar een stokke en had hetzelfde probleem als jij, ik kwam erachter dat de waskussenhoezen van Lief heel goed passen als badstofhoes. Gaten erin knippen waar de riempjes door moeten, die omnaaien als knoopsgat de bovenkant kan ik achter de kinderwagen doen, past precies, ideaal, en goedkoper als een dure hoes. Kost bij stokke in de zomerkit zelf 169
Ik heb net een topic geopend over de aeromoov. . Kijk maar Aeromoov Air Layer Buggy Antraciet | Veiligheid | Baby-Dump
Ik heb gewoon in een handdoek/badlaken (stuk goedkoper dan allerlei hoezen) de gaten geknipt op de plekken waar de riempjes er doorheen moeten en onze kleine man heeft er prima in gezeten. Al kun je het zweten met deze temperaturen nooit 100% tegen gaan.
En dan is de zomerzittting voor de joolz al helemaal niet meer leverbaar ook!!! Ben al een paar dagen stad en land aan het afbellen voor een zitting! Ik heb van de week de tassen gewassen op 30 graden op de wolstand, je ziet niks geen kleurverschil