Joolz Day Antraciet met zilver frame plus splinter nieuwe set zwarte wielen

Discussie in 'Kinderwagens' gestart door bebegim, 27 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bebegim

    bebegim Actief lid

    23 aug 2010
    168
    0
    0
    Joolz Day
    De Joolz Day, een zeer veelzijdige kinderwagen. De wagen is zodanig ontwikkeld dat deze geschikt is voor elke type ouder. Of je nu graag lange wandelingen maakt door het bos of graag winkel, de Joolz Day kan het allemaal aan. De wagen is voorzien van een in het oog springend aluminium kleurig frame plus extra splinternieuwe zwarte set wielen. Zowel de reiswieg als wandelwagen zitten op een goede hoogte, zodat u gemakkelijk uw kleine in de wagen kunt plaatsen. Uw kindje kan zowel naar u kijken als naar de buitenwereld toe. De wagen is voorzien van een stoere lederen duwstang en valbeugel. De Joolz Day is ontwikkeld voor het comfort van uw kleine, maar uiteraard ook met een groot gebruiksgemak voor de ouders.

    De Joolz Day antraciet bestaat:

    zilveren frame + zwarte wielen set
    reiswieg (incl. matras )
    wandelwagen
    Joolz Day wandelwageninzet

    Joolz Day wandelwageninzet :Kantelbaar in zit-half lig of ligstand
    Omkeerbaar en in 2 richtingen te plaatsen
    Afritsbaar en makkelijk wasbaar
    Extra hoog geplaatst stoeltje
    Verstelbaar voetensteuntje
    Veiligheidsbeugel
    Zonnekap met Air top

    Joolzday reiswieg:Matras voorzien van zeer goed ademend Air Mesh


    Doe een goed bod en De Joolz Day die net zo goed is als nieuw wordt van jou!
    Nieuwprijs is €899 + set van zwarte wielen kost €80! dus op onzin biedingen reageer ik niet! Helaas moet ik er afscheid van nemen ivm tweede kleine van ons, 1 jaar lang gebruikt en heb er veel plezier mee gehad, hopelijk kan ik er een ander blij mee maken.
     

    Bijgevoegde bestanden:

  2. bebegim

    bebegim Actief lid

    23 aug 2010
    168
    0
    0
    Verkocht!!!
     
  3. anoniem80

    anoniem80 Lid

    29 aug 2010
    30
    0
    0
    Ben je hem al kwijt?

    Ik neem hem graag over nl.
    Claudiavanthiel@gmail.com





    UOTE=bebegim;14604020]Joolz Day
    De Joolz Day, een zeer veelzijdige kinderwagen. De wagen is zodanig ontwikkeld dat deze geschikt is voor elke type ouder. Of je nu graag lange wandelingen maakt door het bos of graag winkel, de Joolz Day kan het allemaal aan. De wagen is voorzien van een in het oog springend aluminium kleurig frame plus extra splinternieuwe zwarte set wielen. Zowel de reiswieg als wandelwagen zitten op een goede hoogte, zodat u gemakkelijk uw kleine in de wagen kunt plaatsen. Uw kindje kan zowel naar u kijken als naar de buitenwereld toe. De wagen is voorzien van een stoere lederen duwstang en valbeugel. De Joolz Day is ontwikkeld voor het comfort van uw kleine, maar uiteraard ook met een groot gebruiksgemak voor de ouders.

    De Joolz Day antraciet bestaat:

    zilveren frame + zwarte wielen set
    reiswieg (incl. matras )
    wandelwagen
    Joolz Day wandelwageninzet

    Joolz Day wandelwageninzet :Kantelbaar in zit-half lig of ligstand
    Omkeerbaar en in 2 richtingen te plaatsen
    Afritsbaar en makkelijk wasbaar
    Extra hoog geplaatst stoeltje
    Verstelbaar voetensteuntje
    Veiligheidsbeugel
    Zonnekap met Air top

    Joolzday reiswieg:Matras voorzien van zeer goed ademend Air Mesh


    Doe een goed bod en De Joolz Day die net zo goed is als nieuw wordt van jou!
    Nieuwprijs is €899 + set van zwarte wielen kost €80! dus op onzin biedingen reageer ik niet! Helaas moet ik er afscheid van nemen ivm tweede kleine van ons, 1 jaar lang gebruikt en heb er veel plezier mee gehad, hopelijk kan ik er een ander blij mee maken.[/QUOTE]
     
  4. bebegim

    bebegim Actief lid

    23 aug 2010
    168
    0
    0
    Ja hij is al verkocht, succes!
     

Deel Deze Pagina