Ideetjes kleurencombinatie

Discussion in 'De babyuitzet' started by xxYasmina, Jun 30, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. xxYasmina

xxYasmina Actief lid

Mar 4, 2013
    383
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

Nu mijn vakantie dan echt eindelijk gaat beginnen willen we een start gaan maken met de babykamer. We verwachten een meisje, maar willen graag de kamer redelijk neutraal houden (accessoires mogen er natuurlijk wel helemaal over :D). We hebben op de gehele bovenverdieping tapijt, en dat willen we ook laten liggen. Het heeft denk ik alleen een ietwat lastige kleur. Donkerbruin, maar wanneer je het stofzuigt gaan de haartjes verschillende kanten op en is het dus verschillende tinten, soms wat donkerder, soms wat lichter. Ik heb een foto bijgevoegd om het te laten zien. Muren zijn gewoon wit, en kozijnen + verwarmingen heel licht gebroken wit. Wanneer er licht op schijnt is het tapijt een stuk lichter..

Wat lijken jullie hier mooie kleurtjes bij?

Attached Files:

2. Abri

Abri VIP lid

Jun 16, 2010
    12,423
    3
    38
    Blauwige tinten of bijv richting paarsig, maar anders ook grijzig of groen. Tja, mijn inziens kan er heel veel hoor! Het ene zal alleen wat frisser en lichter ogen als het ander en per kleur zal dat ook weer veranderen en liggen aan de tint ;)

Gewoon eens een rondje door de bouwmarkt, kijken wat jullie aanspreekt en verfstaaltjes evt meenemen etc.

3. xxYasmina

xxYasmina Actief lid

Mar 4, 2013
    383
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, ik heb al een idee =$ Maar ben benieuwd waar de rest meekomt. Vind namelijk zoveel mooi haha..

4. Smnee

Smnee Niet meer actief

Gebroken witte muren, en een muur heel zacht roze? En dan wit of crème meubels?
    Dan kun je lekker roze accessoires toevoegen, en heb je een rustige meisjes kamer.
    Ga inderdaad eens naar de bouwmarkt om te vergelijken :)

5. one of kind

one of kind VIP lid

Feb 14, 2006
    22,149
    278
    83
    Lime, beige/bruin, zilver, oranje?
    Er zijn idd zoveel kleuren en dan maar een keuze maken:D

Share This Page