Wij hadden de Joolz Day Earth Edition in monkey maroon, voor ik geloof 1100 euro. Voor dat geld hebben we hem helemaal compleet, alle accessoires zitten erbij. We hebben een Nuna Pipa maxicosi, met adapters. Die kregen we er gratis bij, evenals de voetenzak. Wij hebben hem trouwens gekocht bij Babypark
Welke typen adapters zijn er beschikbaar voor de Joolz Day? In Nederland is er een adapterset verkrijgbaar die geschikt is voor de Maxi-Cosi Cabrio(Fix), Maxi-Cosi Pebble, Cybex Aton en BeSafe. Deze typen autostoel zijn het meest gewild in ons land. U kunt de order voor de adapters tegelijk plaatsen met die van uw Joolz Day of u kunt de set apart aanschaffen in een winkel. Welke typen autostoelen passen op de Joolz Day? De Maxi-Cosi Cabrio(Fix), Maxi-Cosi Pebble, Cybex Aton en BeSafe autostoelen kunnen op de Joolz Day worden geklikt. Hiervoor heeft u een adapterset nodig. Omdat we weten dat ouders altijd een oogje willen houden op hun kleine baby, kan de autostoel maar op één manier op de wagen worden geklikt; kijkend naar de ouder. Joolz - FAQ Kunnen andere maxi cosi er ook gewoon op?
Leuk topic! Ook wij twijfelen tussen de Joolz Day Earth elephant Grey, of de Turtle green of de Monkey Maroon of de Tokyo. De Tokyo Edition heeft wel mooie symboliek en enerzijds vind ik een hele zwarte wagen wel mooi, anderzijds vind ik hem wel heel erg donker... Voordeel van alles een kleur, ook het onderstel e.d. Vind ik dat het wel rust uitstraalt. En de binnenkant van de kap is wel weer heel schattig met dezelfde figuurtjes als die je ook op de parasol en de doek terugziet... Daarentegen vind ik de rode naden in de afwerking (van het handvat en het merkje is ook rood) weer niet zo, inderdaad wat 'hard'. Mijn vriend vond de Tokyo Black Edition wel weer heel gaaf... We hebben ook nog gekeken naar de bugaboo cameleon 3 en die vond ik wel eenvoudiger in en uit elkaar te halen. Je kunt hierbij zelf de kleuren kiezen (ook een gave Andy Warhal kap, als je ervan houdt!). Toch vond ik deze verder iets minder solide overkomen... Vind het erg lastig, ook de kleur. Ons kindje komt in oktober, welke extra accessoires zijn daarbij nog extra handig?
Gister bij babypark Gouda geweest, de joolz day zijn sinds gister 700 euro, incl tas van 40 euro. Zelf had ik het geluk dat er te veel modellen in de showroom stonden, dus de showroommodellen werden ook goedkoper, ik heb er nu dus een voor 550 euro, geen kransje, geen vlekje niets! Ik heb een hele zwarte, leek me tijdloos, en handig aan te passen met roze, grijs, of blauw! Er staat er ook nog een in jeansuitvoering voor die prijs!
Het was de gewone joolz day. Ik heb een zwart frame, met zwart bakje en bekleding. Die jeans uitvoering was met zilver/grijs uitvoering. Ik vond het een koopje!!
Ik heb mijn kinderwagen bij Babydeals vandaan voor 699. Het is een Joolz day denim heb daarnaast nog de bekerhouder en de adapters erbij gekocht.
Hier ook de Joolz earth gekocht bij babydeals in beek en donk. Voor 1050 hadden we een joolz parrot blue, parasol, luiertas, bekerhouder, voetenzak, maxi cosi adapter, boodschappenmand en pomp. Mooie prijs dus, bij de earth zit trouwens standaard de luiertas en bekerhouder, de prijs is wel duurder, maar dit zit er dus standaard al bij! Is namelijk vanuit de fabrikant zo geregeld.
@ Juulzon. We hadden wel de voetenzak, we hebben de wagen, plus standaard de luiertas en bekerhouder, hebben er bijgekocht: voetenzak, paraplu, maxicosi adapter, pomp, boodschappenzak xl. We mochten nl voor 200,- uitzoeken. Wij hebben dus alles erbij en compleet voor 1050. Je kunt daar vrij goed onderhandelen, dus wij hebben er ook nog een sluimerlamp bij gekregen voor op het kamertje.
Misschien een idee... maar wij stonden bij de prenatal te kijken voor een nieuwe buggy toen het gesprek over onze joolz ging. De vrouw vertelde dat ze daar al een tijdje een joolz in de aanbieding hadden. Deze werd echter niet verkocht omdat het onderstel zwart is(wij hebben de zilveren) Zij gaf aan dat dit dus vaak gebeurd bij prenatal ( verkeerd besteld etc...) dus als je niet te kieskeurig bent qua kleur zou je dat eens kunnen vragen? Ik weet zo niet wat ze er voor vroegen
Kijk hier eens: goedkoopste Joolz earth Elephant, Joolz, Joolz kinderwagens opruiming-Joolz Day aerth edition Elephant-Joolz Earth edition-goedkoopste Joolz kinderwagens Joolz earth: Wagen 1050, maar je mag voor 200 uitzoeken. Scheelt best veel vond ik. Of: Joolz-Joolz Day kinderwagen met zilver frame-Joolz day zwart frame, joolz aanbieding-Joolz Earth edition-goedkoopste Joolz kinderwagens Joolz day; wagen 899, maar voor 160 uitzoeken.
Ik zag net op de site van prenatal dat de joolz day daar erg goedkoop is, ik kwam op alles zwart uit op 600,- krijg je niets erbij, maar voor 200/250 euro kan je zelf heel veel uitzoeken!
Bij baby dump in Eindhoven hebben ze showmodellen staan, zo hebben wij voor onze joolz special nautic edition 2011 599 betaald. Dit was incl voetenzak, Regenhoes en bijpassende Verzorgingstas. Toen was ook de actie met gratis maxi cosi en ook de gratis verzorgingstas, maar omdat die er al bij zat hebben we de adapters gratis gekregen. Best een goede deal vonden wij!
Maar bij Babypark krijg je er verder niets bij he? Ja een tas geloof ik, maar geen maxi cosi toch? Dacht anders kan ik de babydump even opbellen en zeggen dat ik de wagen goedkoper heb gezien. Ze komen 'm hier over 2 weken bezorgen, had 'm in actie periode besteld, maar ja als je goedkoper ziet kan je natuurlijk gewoon zeggen. Heb nog niet betaald dus.
Volgens mij gelden alle acties zolang je zwanger bent bij baby dump. Er was/is ook een topic over hier op zp. Dus zou zeker bellen als ik jou was
Ja maar zeggen ze dan bij baby dump niet van, ja maar bij ons krijg je een maxicosi erbij en een luiertas e.d.?