IK heb de X adventure en dat zijn goede wagens had ze van me andere 2 ook. Ik vind het een super mooie wagen en heel stevig en hij rijd lekker De bak is lekker groot en je kreeg er veel extra's bij dus echt zijn geld waard. Ik weet natuurlijk niet hoe die eigen merken zijn maar toen ik ging googlen of die website betrouwbaar was kwam ik eigenlijk veel positieve reacties tegen. Het zal per persoon verschillend zijn denk ik. O ja en de service is super snel had 2 dagen na betaling de wagen binnen.
Oja, en even bij een winkel de wagen in de auto proberen en laten in en uitklappen zodat je kunt zien hoe groot ze zijn!
wij hebben de Joolz Earth edition besteld, bij babydump. Peperduur (990 euro), maar erg mooi! Zijn er mama`s die met dit model ervaring hebben? Ik lees hier toch wel wat dingetjes van mensen die kritisch zijn naar de Joolz-wagens....ik heb geen flauw idee waar je op moet letten, tis ons eerste kindje....
Ik werk in een babywinkel en zie hem bijna nooit terug voor reparaties of klachten. Hij zit natuurlijk niet voor niks in een wat hogere prijsklasse. Dat laat zich terug zien in het gebruik van materialen, afwerking en de details. Op dit moment zien wij heel duidelijk dat Joolz zeker een grote concurrent is van de Bugaboo.
Wij hebben ook de Joolz Eart edition gekocht . Men, wat ben ik verliefd op dat ding! Het is dat onze pleegdochter niet meer in een wagentje wil rijden anders had ik er nu al meer rondgereden! Hihihi Ik vind hem echt prachtig en over alles is gewoon nagedacht!
wij hebben ook de Joolz earth besteld met daarbij: gratis voetenzak, maxi cosi, adapters, luiertas zit standaard gratis bij de SE en ook de drinkbekerhouder. dus wij betalen uiteindelijk voor de Joolz: 600 euro omgerekend.
Mij lijkt de Koelstra Latinique een goede goedkopere optie, deze is net zo licht of ie ook zo compact is weet ik niet, ik ga nog op onderzoek uit maar hij is nieuw 500,- ;D dus dat scheelt wel
bij baby van asten superstore in tilburg is de antaciet joolz al maanden voor 599, stond dit weekend weer in het nieuwe foldertje...... folder van de winkel staat geloof ik ook online
Op de site babyentiener.nl kan je de Koelstra Latinique kopen voor 300,- COMBI DEAL - Baby & Tiener Superstore - Alles voor je kind; Kinderkamers, autostoelen, kinderwagens, buggy's en meer! Je krijgt er alleen geen maxicosi bij zoals op andere websites.
Hoi Ik heb de Joolz bij van Asten in Tilburg gekocht idd voor 590 euro . Wel zonder voetenzak en tas. Die voeten zak is mooi maar als je al eens een kindje hebt gekregen weet je dat een witte binnenkant echt niet handig is ( met drinken en liga`s onderweg ha ha ha) Die tas is misschien wel prima maar ik heb leuke tassen genoeg gezien voor de helft. Verder wel belangrijk om te melden dat er echt alles verder bij zit. Regenkap, airomatrasje etc. Die earth edition is ook mooi maar tja weer het zelfde probleem, dit blijft niet mooi met een peuter en dus vonden wij donker grijs / antra. toch het meest praktish. Verder is hij idd heel handig, licht en hoog wat heeeeel fijn is. Plus dat hij straks op Mplaats weer genoeg geld opleverd dus per saldo ben je net zo veel kwijt. suc6
Hier goede ervaringen met de Joolz Day! Hele fijne wagen, rijdt soepel en is gemakkelijk en klein in te klappen. Wat ik hier in het begin van het topic lees (over de kinderwagenbak) herken ik helemaal niet... Ik heb dus alleen maar positieve verhalen, wat mij betreft zeker zijn geld waard.
Wij willen misschien ook n Joolz, vind m zo mooi! Misschien kopen we alleen de wandelwagen; vrienden hebben de vak amper gebruikt, dus die mogen we gebruiken. Twijfel zo tussen n nieuwe en n gebruikte..... Geld geld geld.... Ik wil n geldboompje!
Weet iemand of je de Wagen compleet maar zonder de bak kunt kopen? Die bakken staan er volop op internet, mp vandaar Idd bij van Asten 600 euro voor een antracietkleurige die uit de collectie gaat. De nieuwe antracietkleurige kost 720 en daar mag je voor 150 aan extra spullen bij uitzoeken, dus een boodschappennetje, parasol, maxi cosi of iets anders uit de winkel. Ik heb hem nog nergens zo goedkoop (nou ja) kunnen ontdekken als bij van Asten. Wij gaan ook voor de Joolz. Er komt in maart een nieuwe limited edition!! Oja, in Duitsland schijnen kinderwagens stukken goedkoper te zijn maar daar ben ik nog niet geweest. Mss in de kerstvakantie?