Joolz Day of Joolz earth?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Charise, 21 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Hallo dames,

Wij willen graag als kinderwagen de Joolz.
    Nu vind ik persoonlijk de Joolz earth mooier met die bruine handgrepen e.d. Maar dit scheelt wel weer flink in prijs met de Joolz Day.
    Mijn man vind het sowieso al niets al dat geld voor een wagen, maar hij is er mee akkoord dat deze wagen het gaat worden. ;)

Maar nu zag ik in de folder van de mama mazzeldagen dat nu een Joolz earth nu dus voor 900 euro is (dus de normale joolz day prijs).

Maar de Joolz day is nu dus voor 750 euro, en dat scheelt ook wel weer natuurlijk.

Nu twijfel ik dus voor welke ik moet gaan.
    Want het verschil tussen de earth en day is toch alleen qua uiterlijk of zitten er meer verschillen aan??

Ik vind zelf de Parrot blue erg mooi bij de earth. Bij de Day gaan we waarschijnlijk voor zwart frame en antraciet bak e.d.

Hoe moet ik kiezen?? :p

2. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    we hebben joolz earth monkey maroon.
    we kregen geld 1.000 euro van schoonouders ervoor en daarom hebben toch deze gekozen anders zal het standart model zwart worden :)

verschil is dan bij earth krijg je
    - leren bruine handgrepen
    - luiertas
    - bekerhouder
    - andere kleuren bekleding wat ik persoonlijk beter vind

De rest is hetzelfde hoor :))

we zijn heel erg blij dat we earth hebben want dan is niet standaard stomme kleur die je elke kinderwagen ziet: zwart of grijs...

zoek online en je kan nog meer korting voor die wagentje krijgen: soms 200euro uitzoekkorting ernaast soms gratis maxi cosi etc
    we hebben in totaal 900 euro uitgegeven: kinderwagen 800+ voetenzak 99 euro (online actie babysuperstore)

3. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zuid-Holland
    Ja ik vind die leren bruine handgrepen heel mooi. En ik vind de Parrot Blue erg mooi. HIhi.

En ja ik kan verder kijken, maar op zich is dat van prenatal ook een mooie aanbieding. Geloof dat je bij een complete wagen er ook een maxicosi bij krijgt en een luiertas of een wipstoeltje o.i.d.

Lastig hoor!

4. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    #4 Peony84, 22 mrt 2013
    Laatst bewerkt: 22 mrt 2013
    Wij hebben de Joolz Day Earth Elephant Grey bij Babydump gekocht.
    Voor de normale prijs (1049) maar kegen er een bekerhouder, luiertas, adapters, maxi-cosi en voetenzak bij.
    Als we dat apart zouden moeten kopen als we de Joolz Day hadden gekocht waren we ongeveer hetzelfde kwijt geweest...
    Én wij vinden de earth edities zoooo mooi!!!

5. Mireia

Mireia Actief lid

11 jan 2013
    361
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik vind de earth ook leuk! Maar ga m niet bij prenatal halen daar krijg je bij de komende aanbieding geen maxicosi (+nog iets extras) bij. Komt dus op hetzelfde neer idd.

6. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zuid-Holland
    Krijg je die dingen niet bij een gewone Joolz Day dan?

7. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zuid-Holland
    Hmm als dat zo is dan schiet het niet echt veel op inderdaad.
    Dan vind ik het eigenlijk helemaal geen aanbieding. Als je normaal een maxicosi t.w.v. 100 euro erbij krijgt + nog iets, een luiertas of wipstoeltje o.i.d.
    Dan heb je nu de aanbieding van 750 euro voor een standaard Joolz Day, en dan komt er nog 100 voor de maxicosi bij (of meer natuurlijk). Dan zit je gewoon bijna op de normale prijs.

Hmm :(

8. Mireia

Mireia Actief lid

11 jan 2013
    361
    0
    16
    NULL
    NULL

Vind ik ook. Heb wel een maxicosi nodig en wil graag een nieuwe. Het staat er niet bij maar ik denk dat je er niets extras bijkrijgt.

9. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    we hadden dus zo - apart kopen is toch goedkoper en bovendien naar je eigen smaak!
    > 99 euro voetenzak monkey earth
    > 750 monkey maroon earth
    > 29 euro adapters
    > 120 euro maxicosi pebble bruin (je kan ook andere kleur halen van 80 euro! van pebble!) zoek online naar aanbiedingen... andere maxicosi is nog goedkoper..

10. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.881
    2.882
    113
    Noord-Holland
    Metde mazzeldagen krijg je er geen maxicosi bij. Als die er wel bijzit is het meestal de citisps die niet op een isofix kan...

Wij gaan voor de gewone Day editie, vind het duur zat zo :)

11. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
  12. 20enzwanger

9 jun 2012
    21
    0
    0
    Les geven
    Amsterdam
    Wij hebben onze joolz day gekocht bij geboortewinkel.nl, voor 800 euro. Ik kreeg m vandaag binnen. Mss heb je iets aan deze 10% kortingscode (bij geboortewinkel): voorjou. Je krijgt er een gratis voetenzak en boodschappentas bij. Mijn vriend vond de parrot blue ook het mooist, maar ik had geen 150 euro voor alleen het kleurtje over. Met de zwarte met zilver frame zijn wij ook tevreden.

13. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    bij tiner store heb je nu 20% korting

14. Gigi85

Gigi85 Fanatiek lid

8 feb 2012
    1.138
    0
    0
    NULL
    NULL
    bedoel je bij baby en tiener? Daar is in elk geval ook 20% korting op alles, maar ik zag dat de actie helaas niet geldig is op de Joolz kinderwagens.

15. Ti87

Ti87 Bekend lid

12 apr 2012
    613
    0
    0
    Misschien een aanrader om te kijken bij Van Asten in Tilburg. Hebben ook een site. Daar hebben ze regelmatig goed aanbiedingen. We hebben daar onze Joolz Earth gekocht omdat we die mooier vinden dan de day. De wagen zelf was 800 euro met bekerhouder, extra grote boodschappennet en joolz luiertas

16. Mireia

Mireia Actief lid

11 jan 2013
    361
    0
    16
    NULL
    NULL
    Even goed rondneuzen overal dan, ik twijfelde ook over de maxicosi citisps die je er standaart bij krijgt overal maar je kunt het ook met de gordels vastmaken.

17. Ti87

Ti87 Bekend lid

12 apr 2012
    613
    0
    0
    Let goed op met de maxi cosi want de citi sps past niet op de adapters dus die kan je niet op de joolz wagen zetten!

18. Mireia

Mireia Actief lid

11 jan 2013
    361
    0
    16
    NULL
    NULL

Thnx!

19. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zuid-Holland
    Ja ik wou eigenlijk sowieso niet voor de Citi sps gaan. Maar dacht dat je (in ieder geval bij Babydump) dan ook voor dat bedrag een andere uit mag zoeken, en ik dacht als ik dan bij betaal kan ik voor de Pebble of Cabriofix gaan.

Nouja, ik ga er even over nadenken. En even kijken waar er leuke aanbiedingen zijn. Heb nog wel even, maar ja die mama mazzeldagen zijn 1 week en dan is het voorbij.

Lastig....

20. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zuid-Holland
    Had jij voor 750 euro de wagen compleet? Of alleen onderstel met de wieg zegmaar. (reiswieg) Of ook met buggy zitting? Want dan is 750 euro voor compleet, voor de earth editie wel heel goedkoop! Waar heb je die gekocht dan?

Deel Deze Pagina