Compleet Gewoon hard zoeken.. Ik had het bij babysuperstore.eu gekocht ( let er wel op dat het onderdeel is van kadocus dus beter mer creditcard betalen) was destijds goedkoopste van allemal Werd in twee dagen geleverd wel met verkeerde voetzakkleur die heb ik toen opgestuurd terug en kreeg nieuwe
De mailtjes van 'wij' in de gaten houden kan ook de moeite waard zijn. Had zelf voor 999,- de complete Joolz day earth (met tas etc), Joolz voetenzak, mc cabriofix, adapters en xl-boodschappennet. Met de laagste prijsgarantie bij babydump gehaald. Nu heb ik zo'n goede aanbieding niet meer gezien (begin september 2012) maar nog wel voor 50,- meer dezelfde combinatie zonder xl-boodschappennet gehaald met mijn zusje met een kortingscode die in een van de mailtjes stond.
Bij Wehkamp hadden ze ook mooie kortingen. Ik.heb daar een reiswieg van de Joolz day gekocht voor 149! ( je moet daar alles apart kopen) Er stond bij dat het om 2011 zou gaan, maar op mijn wieg staat dat het half 2012 is gemaakt. Ik weet niet hoelang deze kortingen nog gelden, en of de earth ook meedoet..
@ piccolina, bedoel je niet babysupershop.eu? Bij babysuperstore.eu krijg ik een rare site Edit: via shopkorting.nl kun je bij sommige winkels extra korting krijgen. Ik weet niet of je er ervaring mee hebt, maar als je via shopkorting.nl klikt op de link van de site waar je iets wilt kopen, kun je achteraf een percentage van je aankoopbedrag terug krijgen. Ik heb op die manier 28 euro terug gestort gekregen van de Joolz. T duurt wel even voor je t geld op je rekening hebt.
Hier ook een earth, olifantjes grijs. Wij vonden de earth kleuren veeeel mooier. Mijn man vond dat wel het geld waard omdat we er toch heel veel tegen aan kijken in huis en als we op pas zijn. Overal waar ik nu kom ziet wel iedereen dat wij een earth hebben (o jullie hebben de earth edition....) maar goed daar trek ik me niets van aan.
Keek net bij de wehkamp, en dan kan je voor 610 euro het onderstel, reiswieg en buggyinzet kopen. Heb je geen slaapzak en geen extra's (geen adapters e.d.) De kleuren die ze daar hebben zijn zand, lichtgrijs, rood en jeans geloof ik. Jeans vind ik ook wel leuk op zich... Ik keek ook bij babysupershop.eu Daar hebben ze de joolz day earth monkey maroon voor 900 euro (zonder maxicosi geloof ik) Maar de joolz day earth parrot blue is wel gewoon 1029 euro. (hier zit wel autostoel bij) Pfff. vind het lastig hoor. Kan bij die laatste site alleen niet duidelijk zien watvoor autostoel je er bij krijgt, of dit wel een maxi cosi is of niet.
Mama mazzeldagen van Prenatal vind ik persoonlijk niets......gooien zelfs euro'' bij de oude verkoopprijzen op. Heel flauw.... Zelf de Joolz day earth bij Babydump gekocht. Mooie aanbieding en mochten we deze aanbieding el de elders toch nog goedkoper vinden (voor we het in huis hebben) dan krijgen we het verschil zo terug.
Ik heb net de earth edition besteld via babyhuyswebshop met extra kortingscode uit de WIJ nieuwsbrief voor 809 euro Volgens mij is hij bij babydump nu ook voor dit bedrag (als je de prijs van de gratis maxicosi en luiertas van de prijs afhaalt dan).
Voor diegenen die hem nog niet gekocht hebben. Bij babymax krijg je er momenteel 240 euro vrije besteding bij.
Ik heb zelf inmiddels de gewone Joolz Day editie gekocht. Was voor 800 euro bij Baby-Dump, incl maxi cosi en luiertas.
Hoi allemaal, Een vraag over Joolz; Weten jullie of er een nieuwe reiswieg (dus van 2012 of 2013) op een onderstel past van 2010? De stof is namelijk gekrompen en het stofje van 2010 krijgen kost ons 150 euro, terwijl een nieuwe reiswieg voor dezelfde prijs beschikbaar is! Maar ik ben benieuwd of het onderstel het zelfde is gebleven.... Ik hoor het graag!