Hoi, Misschien weten jullie dit, is het ook mogelijk om de joolz day zelf samen te stellen? Ik wil graag een off white kinderwagenbak en een jeans buggyinzet. Bij Prenatal kun je wel losse onderdelen bestellen via de webshop, maar daar hebben ze weer geen off white bak. En is zo'n off white nu ook een beetje schoon te krijgen, wat voor materiaal is het eigenlijk? Ga morgen denk ik wel even kijken in de winkel sowieso, maar vroeg het mij alvast af. Groetjes suus
Hoi, Bij Babypark kan je de kinderwagen zelf samenstellen. Je kiest het onderstel, de buggyzit en de reiswieg. Ze komen alledrie apart. Ik heb zelf de Joolz black frame met zandkleurige bekleding en het is heel makkelijk schoon te maken. Gewoon met een sopje. De stof is een soort stevige canvas stof. Het opbergmandje onderaan heeft een zwarte onderkant, zodat je niet bang moet zijn voor vuile spatten als je door de sneeuw of modder gaat rijden. Ik wou eerst de jeanskleurige bekleding kiezen, maar toen ik deze in het echt zag, viel het wat tegen. Het is geen jeansstof maar een canvasachtige stof.
Je kunt de Joolz Day helemaal samen stellen zoals jij wilt. Je kunt een klleur reiswieg kiezen Je kunt een andere kleur wandlwagen bestellen. Houd er wel rekening mee dat het mandje onder de wagen dezelfde kleur is als de kleur wandelwagen die je wil. Als je de ofwhite bak erop hbt stan dan heb je een jeans tasje eronder zitten. Je kunt de klur voor het frame kiezen: zilver of zwart. Je kunt de kleur wielen kiezen: zilver of zwarte velgen. De off white gaat overigens uit de collectie bij Joolz. Dus je kunt hem nog bestellen zolang de voorraad strekt bi de fabrikant.
Bedankt voor jullie reacties! Ok, dan moet ik dus even opschieten als ik de off white wil hebben. Ben gisteren even naar de babywinkels gegaan, maar de off white hadden ze niet meer staan. Vond de zilverkleurige wel heel mooi, dus twijfel nu nog tussen zilver of offwhite bak en ik ga wel voor de jeans buggyinzet. Nu nog even bestellen en even kijken waar hij het goedkoopste is natuurlijk.
@mmm74: nee, dat is dus niet zo, heb hem bij de geboortewinkel voor iets minder dan 700 euro gezien, terwijl je bij babydump 850 betaald (hoezo "gratis" maxi cosi).