hoi hoi ... ik zit een beetje met een dilemma, bij onze zoons hadden we een bed knuffel hetzelfde als hun tingeltangel. bij de oudste de giraf van prenatal en bij de jongste een schaapje .. maar nu kan ik maar niets leuks vinden .. en mijn man wil heel graag weer dezelfde knuffel als een tingeltangel .. wie heeft er goede ideeen
Aaaahhh okay, weer wat geleerd. wij hebben muziekjes op de babyfoon dus kan je hier niet bij helpen. succes iig!
ohhhhhhhhhhhh stomme ik .. vergeet helemaal dat de kids de knuffels van happy horse is .. ff goggle op happy horse en hoppa vele leuke knuffels en muziekdoosjes .. zwangere muts hahaha
Wij hebben voor zowel zoon als baby een knuffel + muziekdoosje van Teddykompaniet (serie Diinglisar). Het muziekdoosje ziet er hetzelfde uit als de knuffel, het muziekje gaat aan door aan de staart van de muziekknuffel te trekken
Ik vind het vooral bizar dat een man over zoiets nadenkt... Maar goed, mijn lompe hork geeft daar echt niks om dat soort dingen. Hij vind nijntje alleen vreselijk, dus die komt er hier niet in (wel boekjes)