Twijfel tussen een wikkeldeken of een koeka maxicosi voetenzak.

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door 86Elise, 11 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 86Elise

86Elise Actief lid

19 nov 2011
    348
    50
    28
    Hallo,

Zoals de titel al zegt..Ik twijfel..tussen een mooie wikkel deken of de maxi cosi voetenzak van Koeka.
    Bij mijn dochtertje hadden wij,een Koeka maxicosi voetenzak ideaal,mooi!
    Aangezien we nu een jongen krijgen twijfel ik..we hebben een koeka maxicosi zak van een vriendin gekregen ziet er op wat vlekken na nog goed uit.
    Toch twijfel ik..Zal ik een nieuwe kopen die er echt nog netjes uit ziet of gaan voor een wikkeldeken.
    Bij mijn dochter hadden we geen wikkeldeken maar gebruikten we een badcape..(toen was ik er nog niet zo in thuis :-s).

Ik weet het,het is een luxe probleem..Maar wat is jullie mening?

2. flowertje36

flowertje36 Niet meer actief

ik heb ook heel lang in twijfel gezeten een koeka doek op een wikkel doek.
    Zelf heb ik gekozen voor een wikkeldoek. Wel eentje waar gaten in zaten voor de riempjes.
    Nou en mijn zoon die heeft er zo in liggen zweten. Als ik de koeka had gedaan dan had ik een zeiknat kind erin.

3. Spathiphyllum

Spathiphyllum Bekend lid

3 mei 2014
    536
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ligt een beetje aan het seizoen denk ik. Wij krijgen ons tweede zomerkindje, en gaan nu weer eerst voor een wikkeldoek. Als het in de herfst echt koud zou worden haal ik er nog wel een voetenzak bij. In de praktijk hebben we voor de eerste in het begin af en toe de wikkeldoek gebruikt, maar meestal niets. Zo'n maxi-cosi is toch al redelijk zweterig en warm.

Voetenzak ik denk ik wel lekker in de winter, bijvoorbeeld voor het korte stukje in een ijskoude auto naar het kinderdagverblijf. Maar dat zien we tegen die tijd wel...

4. babygirl2015

babygirl2015 Actief lid

15 feb 2015
    110
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier een zomerkindje, maar toch voor de koeka maxi cosi voetenzak gegaan. In de zomer gebruiken we waarsch niks of een los dekentje of goedkope wikkeldoek. Vanaf de herfst gebruiken we de voetenzak, vind het een fijn idee niet steeds een jasje aan te hoeven doen hihi

5. mimi1988

mimi1988 VIP lid

7 apr 2015
    6.946
    4.154
    113
    Wij verwachten begin oktober ons kindje.
    Wij hebben een voetenzak met teddy van Koeka, maar ook een wrapper van Koeka (zonder teddy). Voor de koudere dagen willen wij de voetenzak gebruiken, maar begin oktober kan het ook nog zacht zijn, dan gebruiken we denk ik de wrapper. Voordeel van de voetenzak is dat hij ook in de wagenbak past van de kinderwagen.

6. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    ik had een wikkeldeken van puckababy die ook in de maxicosi kon.
    en badcapjes gebruiken als wikkeldeken doen er meer hoor

7. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Ik zou voor een wikkeldoek gaan!
    Voetenzak is echt voor de winter. hier 'n maart kindje.
    Heeft maar paar keer in de voetenzak gezeten, maar zweette er al heel snel uit. ;)
    Nu dus een wikkeldoek in de maxicosi.

Deel Deze Pagina