hoeslaken Stokke Xplory

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door december, 10 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    Hallo dames.

Wij hebben een Stokke Xplory klaarstaan voor ons kindje.
    Nu dacht ik opeens: 'oeps, er moet natuurlijk ook nog een hoeslaken in de reiswieg' Heb eens gegoogled, maar kan alleen die van Stokke zelf vinden die 42 euro per 2 kosten. Vind ik persoonlijk nogal wat, maar als het niet anders is kom ik deze toch erbij aan het halen. Nu is mijn vraag dus: wie heeft een andere oplossing hiervoor? Of hebben jullie allemaal de originele Stokke hoeslakentjes bij jullie Xplory gekocht?

Alvast bedankt!

2. MamiReg

MamiReg Actief lid

25 mei 2011
    274
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik had er ook nog helemaal niet aan gedacht! Toen ik toevallig voor wat anders in de babydump was vorige week, zei de verkoper dat ik het ook eerst gewoon met een hydrofiele luier kon proberen, die om het matrasje heenslaan zeg maar. Hmmm lijkt me vooral in de zomer naar om als babietje met blote beentjes (zomerjurkje) op zo'n plakkerig synthetisch matrasje te liggen....

Ik ben ook heel benieuwd naar goedkopere oplossingen! (of aanbiedingen of 2e hands)

3. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    Ik heb marktplaats al gecheckt, maar staat momenteel niks op. Dacht misschien een hoeslaken voor een wiegje te halen en dan de ´inkeping´ er op de één of andere manier uitknippen en wat omnaaien.... Maar nu ben ik niet zo handig hahaha.

4. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Ik heb toen een gewoon wieghoeslakentje gebruikt. Deze zit dan wel een klein beetje rommelig maar in principe ligt er toch altijd een dekentje of een lakentje over je babytje heen waardoor je het niet ziet. Je kan het natuurlijk altijd proberen, ik vond die van Stokke zelf ook veel te duur.

5. BabyR

BabyR Fanatiek lid

18 dec 2011
    2.009
    5
    38
    Ik heb ook de gewone hoeslakens gebruikt.
    Zit idd wel iets rommeliger maar dat zie je toch niet..

6. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    Oké, bedankt dames. Dan ga ik dat proberen. Dus de gewone standaard wieghoeslakentjes?

7. BabyR

BabyR Fanatiek lid

18 dec 2011
    2.009
    5
    38
  8. SterretjesMama

SterretjesMama Bekend lid

14 apr 2010
    775
    0
    0
    Heb het ook met gewone hoeslakentjes geprobeerd maar vond het niet zo mooi bij de voetjes (vanwege dat stuk uit het matras).
    Op marktplaats 2ehands gekocht!

9. MaaikeFerryJari

MaaikeFerryJari Actief lid

20 jan 2012
    449
    1
    0
    servicebaliemedewerkster
    Gouda
    als je echt wil mag je die van mijn wel overnemen ik heb ze ooit gekocht en nooit gebruikt zijn wel uit de verpakking maar nog helemaal nieuw! creme kleurig

10. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Ik heb ze zelf laten maken door sma.
    Maar toen die allemaal in de was lagen heb ik ook wel eens een verschoningskussenhoes gepakt. Werkt ook.

11. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    Bedankt voor het aanbod, maar ik ga het toch eerst eigenwijs met gewone wieghoeslakentjes proberen. Dan ben ik nog goedkoper uit dan als ik ze ergens 2e hands koop. Maakt me niet zo veel uit dat het bij de voetjes dan minder mooi zit, daar ligt toch een dekentje overheen. Bedankt voor de tips.

12. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Hier gewoon de orginele gekocht. Op de aanschafprijs van de complete stokke deed die 40 euro het ook niet meer naar mijn idee ;).

Maar wellicht kun je met een wiegehoeslakentje ook een heel eind komen. Gewoo dekentje gaat immers ook prima, hoeft toch niet allemaal super strak te liggen?

13. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    Nee, op de rest van de aanschafprijs is die 40 euro idd niks, maar als het niet nodig is, doe ik het liever wat goedkoper.

14. zuurstok

zuurstok Lid

13 mei 2012
    57
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik gebruikte hoeslakentjes voor in de wieg en ooit eens een waskussenhoes..want mn lakentjes moesten gewassen worden.. ging prima.. en die 40 euri spendeerde ik veel leuker ;)

15. rinnie

rinnie Bekend lid

11 apr 2008
    660
    0
    0
    Ik denk dat ik ook maar gewone wieglakentjes ga gebruiken, of wellicht zelf maken van een mooie katoen. Dat kan natuurlijk ook :) .

16. ivfje

ivfje Bekend lid

25 feb 2011
    719
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik ga denk ik gewone hoeslakentje op maat maken voor de stokke... zo lastig kan het niet zijn...

Deel Deze Pagina