Hoe koop jij meestal de baby/kinderkleding?

Discussion in 'De babyuitzet' started by mamavanjuul, Sep 1, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
?

Hoe koop jij meestal

1. Online, omdat

2. Winkel, omdat

3. Combinatie van beide, omdat

Multiple votes are allowed.
Results are only viewable after voting.
  1. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

Aug 10, 2010
    11,954
    31
    48
    Female
    Publieke sector
    nav het andere topic over kinderkleding vraag ik me af hoe jullie deze shoppen en waarom zo?

Voor mezelf doe ik het namelijk meestal online, omdat passen zo'n gedoe is met kinderen ;)

Voor de kinderen haal ik het meestal in de winkel. Dit omdat ze dan kunnen passen en omdat we er meestal een gezellig uitje van maken met een hapje & drankje :D

2. Mimime

Mimime Niet meer actief

In de winkel!
    Setje mee wat nu goed is en aan de hand daarvan kopen wat nodig is in die maat of groter.

3. sydneys

sydneys Niet meer actief

Eigenlijk alles in de winkel zelf. Bij mijn zoontje pas ik het wel thuis en als het niet past ga ik het ruilen.
    Ik wil wel online kopen maar iets houd me nog tegen. En dan heb ik een heel winkelkarretje vol, dan ga ik naar een echte winkel om 1 of 2 dingen te kopen en kom uiteindelijk met bijna de hele wintergarderobe thuis waardoor ik mijn winkelkarretje online maar weer leeg maak :)
    Dan heb ik spijt want sommige dingen online vind ik nog iets mooier maar het is dan zonde omdat hij voor nu eigenlijk genoeg heeft, dan denk ik om de volgende maat online te kopen en dan begint het verhaal weer opnieuw zoals ik hier ben begonnen met typen :p

4. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

Dec 4, 2012
    10,846
    4,213
    113
    Female
    Zuid Holland
    Ik koop kleding meestal online omdat ze in de winkel vaak niet de maat hebben of wat dan ook.
    schoenen en jassen koop ik altijd in de winkel.

5. Boommm

Boommm Niet meer actief

Combinatie van beide, omdat ik niet altijd zin heb ok de deur uit te gaan.

6. mam1991

mam1991 VIP lid

Jan 17, 2013
    10,071
    2,096
    113
    Combinatie van beide maar eigenlijk vooral in de winkel.
    Hier heb je een winkel die veel merken verkoopt zoals; noppies, name-it, tumble and dry, z8, vingino etc.
    Daar halen we eigenlijk altijd zijn winter/zomer collectie als ze 70% korting hebben omdat de nieuwe collectie de winkel in moet.

Zo heb je veeeeel kleren voor weinig geld :D En loopt hij er toch heel netjes bij.

7. Teddy26

Teddy26 Niet meer actief

Allebei. Eerst in de winkel om te kijken of ze een goede kwaliteit hebben en hoe groot de maat valt. Als ik er vaker wat heb gekocht bestel ik ook wel eens online, maar dan vooral vanwege eventuele kortingscodes.

Ik vind het fijn om de echte kleuren te zien en om de stof te voelen. Sommige truitjes voelen te dun, of zijn de jeans te stug.
    Bovendien vind ik het veel te leuk om te neuzen tussen alle rekken:)

8. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

Oct 4, 2012
    5,965
    3
    0
    Ik ben ouderwets en wil alles eerst met eigen ogen zien en voelen.
    Ik koop de maten op de gok en zat er nooit naast.

Ja Lief valt heel klein, dat was het enige.

9. elsie22

elsie22 Niet meer actief

Hier ook een combinatie van beide. Ik krijg altijd zo'n boekje van h&m bijvoorbeeld en heb laatst dus wat dingen besteld, en soms loop ik in de stad en kom ik wat leuks tegen voor zoon, en dan neem ik het mee. Schoenen koop ik wel in de winkel voor zoon, want ik laat altijd even zijn voeten opmeten.

10. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,265
    6,790
    113
    Meeste online...

Tweede Hands meestal in een winkel hier in de stad. Ik breng daar zelf ook naar toe.

Schoenen wel in de winkel...heel soms online ( H&M gympen bijvoorbeeld)

11. 2jees

2jees Niet meer actief

Veel online, af en toe eens naar de stad. Ik ga wel vaak alleen en neem het gewoon mee, dat wordt bij de oudste nu wel iets lastiger qua maar, maar goed.

12. 2de leg

2de leg Fanatiek lid

Jan 24, 2014
    3,053
    476
    83
    NOP (Flevoland)
    Ik koop heel veel kleding 2dehands, dus online.
    Wat ik niet gebruik gaat naar een 2dehands winkel van een vriendin.

Maar schoenen en jassen koop ik liever weer nieuw (echt even passen).
    Maar ik bestel rustig 15 bloezen voor vl en na het passen stuur ik er gerust 13 terug!
    Met hem ga ik niet naar de winkel, is niks aan.

13. beccie

beccie Niet meer actief

Ik koop bijna alles in de winkels zelf, vind het altijd leuk om even te winkelen. meestal doe ik het als de oudste op school is.

14. Talvi

Talvi Niet meer actief

Voor Jamila gewoon in de winkel,voor mezelf meestal online. Eens per maand/twee maanden ga ik met mijn vriend winkelen dus dan ga ik alle leuke winkels bij langs :)

15. tuc

tuc Niet meer actief

beiden, bepaalde merken zijn bij ons in de buurt nl nergens te krijgen, wij hebben hier geen winkels als amazing kids enz. 1 winkeltje verkoopt bv wel z8, maar dat zijn dan 5 items per collectie ofzo.

Maar ook in de winkel dus omdat dochter en ik heel erg v&d fan zijn tegenwoordig.

16. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

Jul 26, 2010
    2,732
    44
    48
    Meestal online. Gemakkelijk en hogere sale kortingen! Maar soms ook wel in de winkel. Met name ondergoed, badjassen, pyjama's ed. Schoenen sowieso in een winkel, tenzij ik ze al gepast heb in een winkel en dus weet hoe ze zitten en welke maat de oudste moet hebben.

17. Amethist

Amethist Niet meer actief

Online.

Met mijn dochter is een dagje de stad in geen optie. Nu mijn dochter sinds vandaag op school zit ben ik wel voornemens om binnenkort een ochtendje met mijn zoontje naar Utrecht te gaan.

18. honeyy

honeyy VIP lid

Nov 5, 2008
    7,635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Winkel.. Werk zelf in een kinderkledingzaak dus is makkelijk! 😁

19. Sax

Sax Bekend lid

Jan 22, 2013
    987
    0
    0
    Meestal online! Lekker makkelijk en een grote keuze aan merken.

De 'goedkopere' kleding zoals H&M en Hema etc altijd in de winkel!

20. cizmo

cizmo Fanatiek lid

Jun 26, 2012
    1,898
    4
    38
    Online omdat ik altijd wel korting krijg bij webshops als ik goed zoek.

Share This Page