Hallo! Ik heb de Sangenic Luieremmer, de volgende: Bekijk bijlage 62947 De ben ik benieuwd of dat er ook een winkel is die de navulcassettes verkoopt in een 3pak.. Ik weet dat er op internet diverse webwinkels zijn die de voordeelpakketten verkopen maar die verzendkosten liggen zo hoog en dat vind ik zonde.. Iemand ervaring???
de drogisten inderdaad af en toe... en sowieso even de mamma mazzeldagen bij de prenatal in de gaten houden, 20 april ofzo? Dan krijg je ook 20% korting... Ik geloof ook hierop... scheelt toch weer iets..
Ja klopt, Heb hem ook bij de Kruidvat gekocht. Maar volgens mij hebben ze niet die voordeelpakketten voor de cassettes.
O super, dan weet ik zeker dat ik niet voor niks naar de Babyplanet of naar de Prenetal ga rijden... Tnkx Meiden!!
Als ik achteraf gezien geweten had dat die stomme cassettes zo duur waren had ik liever een diaper champ gekocht.. Dan heb je wel een grote uitgave in het begin, maar daarna hoef je er alleen maar pedaalemmerzakken in te doen...
Meiden, bedankt voor alle reacties.. Ik heb vandaag toch maar een Diaper Champ gekocht.. Hoef ik niet iedere keer die dure navulcasettes te kopen.. De Sangenic gaat nu naar mijn moeder voor als ze moet oppassen..