Geblokte (aqua) behang van ONSZELF!

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Saartje123, 16 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saartje123

Saartje123 Fanatiek lid

7 mei 2009
    2.395
    35
    48
    Vrouw
    Moeder ♡
    Brabant
    Ik heb deze geblokte aquakleurige behang al meerdere keertjes voorbij zien komen en ik wil hem heel graag voor het nieuwe kamertje van onze kleine. Nu zag ik dat je de behang wel via internet kon bestellen, maar ik heb liever dat ik hem via de winkel koop. Wie weet in welke winkel de behang te verkrijgen is?

Het gaat om dit behang van onszelf, de grote aquakleurige ruiten.

2. cindy100

cindy100 Actief lid

16 okt 2010
    169
    0
    0
    wij hebben hetzelfde merk behang gekocht ook geruit (alleen klein)
    Ik had hem ook via internet gevonden, en hem hem uiteindelijk in de winkel gekocht.
    Je kunt dan het beste alle speciale behangwinkels langsgaan en vragen of ze het merk "onszelf Baby" hebben. Ze hebben dan meestal boeken, en als het goed is staat jouw behang er ook tussen. Je kunt gamma, praxis e.d wel overslaan. Want die hebben ze daar zeker niet.
    Succes!

3. Jimmy100

Jimmy100 Actief lid

8 okt 2010
    294
    0
    0
    Wij hebben ook behang van dit merk gekocht, gewoon bij de behangspeciaalzaak bij ons in de buurt.

4. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    wat een leuk behang!!! succes met zoeken (misschien op merk zoeken en dan op winkel waar het merk verkocht word...)

5. Saartje123

Saartje123 Fanatiek lid

7 mei 2009
    2.395
    35
    48
    Vrouw
    Moeder ♡
    Brabant
    Bedankt voor de snelle reacties meiden!

Stom van mij, maar ik ging dus net kijken op de website van ONSZELF en daar kun je verkooppunten zoeken en wat blijkt....Ze verkopen het ook in onze woonplaats, 1 straatje verderop. :) Dus gauw even daarlangs.

Wat mij betreft kan hier een slotje op.

Deel Deze Pagina