Wij denken erover om een joolz day wagen te kopen. Deze is namelijk iets smaller en zou zonder wielen eraf te halen in mijn ford fiesta te plaatsen zijn. Nu vraag ik me af: kun je de wieg en het zitje allebei in een andere kleur bestellen? En zijn er mensen met ervaringen met deze wagen? Bij babydump zeiden ze namelijk dat hij minder goed (en stevig) rijdt door de kleinere wielen voor. Maar volgens de site van joolz kun je er wel gemakkelijk mee door het bos en over het strand. Misschien iemand nog andere tips voor klein opvouwbare en fijne wagens?
Ik heb de Joolz Day 6 weken geleden gekocht en kon de reiswieg en het zitje niet in verschillende kleuren bestellen. Hoe de wagen rijdt ga ik morgen ervaren, dan mag ik voor het eerst met mijn baby naar buiten.
Je kunt maar 1 kleur textiel kiezen en 1 kleur frame zilver of zwart. De kleine wieltjes hebben extra vering en op de achterwielen zit ook een extra vering wat het comfortabel maakt op oneffen terrein. Dus ook in het bos.
Tuurlijk kun je wel 2 verschillende dingen bestellen. de wieg en zitting met onderstel kun je ook apart bestellen.
Heb ook de Joolz, bevalt erg erg goed. Tuurlijk moet het mogelijk zijn aparte kleuren te bestellen, je kan ook wagen zonder cwagenbak kopen zeg maar. Gewoon naar vragen.
De Joolz is voor mij ook nog een optie. Maar twijfel over flexibiliteit in het frame. En ingevouwen past hij niet zo makkelijk ( efficient ) in de kofferbak als bijvoorbeeld een Recaro Babyzen. Maar bij de recaro heb ik ook zo mijn vraagtekens. Zal dit draadje blijven volgen. Zelf heb ik een draadje gestart over de Recaro Babyzen
De zitting van de wandelwagen zit samen in een doos met de tas voor onder het frame. Je krijgt dan 2 verschillende kleuren op het frame bijv een rode boodschappentas en een grijze reiswieg omdat je wandelwagen dan ook rood is.
maar als je het dan weer combineert met een rood parasolletje vind ik het juist wel weer leuk... En bijvoorbeeld een antraciet boodschappenmandje vind ik ook niet storen bij een zilverkleurige reiswieg. Eigenlijk vind ik de zilveren het mooist, maar ik wil ook een zilver frame... en dat valt minder op bij een zilveren bak... Rood is ook leuk, maar deze kleur rood gaat meer naar oranje, heel fel. Wit lijkt me zo snel vies worden... iemand ervaring mee? En die donker antraciet is wel heel donker, maar wel weer gaaf met een knallende luiertas (zou niet die van joolz kiezen) Ha ha... wat een dilemma! Snappen jullie nu waarom ik graag 2 kleuren wil kiezen?? Welke zouden jullie kiezen? Trouwens net bij prenatal geweest. Ook de mc mura is klein op te vouwen. maar als je ze naast elkaar ziet is de joolz toch mooier (vinden wij) en ook handig dat hij zo hoog is. De verkoopster had eerst een mura voor haar kindje, maar nu, na 8 maanden toch een joolz besteld.
ik heb een beige joolz en de boodschappenmand wordt wel snel modderig, maar dat is makkelijk schoon te maken (ik doe het alleen niet vaak genoeg) Ik heb een zwart frame, maar ik vind dat dat vrij snel beschadigt, er zitten al heel veel krassen op en dan komt de aluminiumkleur er onderdoor, dat is een beetje jammer.
hmmm cowgirl80 das wel jammer dat die aluminium kleur erdoorheen komt bij beschadigingen.. heb m ook besteld.. (zwart frame, antracie) :S
Ik heb ook de Joolz day, en ben er super tevreden over. Nog nergens problemen gehad. Ik heb frame zwart en de kleur antraciet. Klopt wel een beetje dat als het frame beschadigt dat je de alluminiumkleur er door heen komt, maar met een zwarte stift is het zo weg.
Met een beetje googlen kan je het frame en alles wel los kopen dus ook in verschillende kleuren neem ik aan. Je bent dan denk ik wel duurder uit. Wij hebben ook de Joolz Day gekocht. Ik heb een chevrolet matiz (heb je daar wel eens die kofferbak van gezien?!) en daar past hij ook in. Mijn man is nogal lang en moet er ook achter kunnen lopen. Het probleem met een hoop andere wagens is dat je de stang wel hoger kon krijgen maar dan liep je ook weer dichter op de kinderwagen. Edit// wij hebben voor een zilver frame gekozen omdat het ons ook al leek dat het zilver er door zou komen anders.
Heb al 2,5 jaar de joolz zzz one en hij bevalt prima! Hij past (het onderstel zonder iets erop) prima in de achterbak van mijn hyundai i10. Alleen die mega sneeuw van afgelopen winter, daar kwam ik niet doorheen (welke wagen wel?), maar verder geen problemen. Ik zou em zo weer kopen. Veel plezier ermee!bar
Ik heb ook een antraciet onderstel, maar heb eigenlijk geen last van die beschadigingen. Zitten wel wat plekjes op, maar dat kan je eraf krabben met je nagels zeg maar. Hebben nu wel klein probeempje met de wagen, de duwstang blijft aan een kant niet meer op hoogte staan zeg maar. We zijn er mee terug geweest naar Babypark, waar we hem vandaan hadden en die melden dat we een nieuw onderstel krijgen. Er moet nieuwe duwstang in, maar dat vinden ze een gedoe dus.... was er erg blij mee! Verder zeer zeer tevreden over mijn jeans Joolz.
Ken iemand die de joolz day heeft en is er super blij mee.. Ik vond de bugaboo ook altijd heel lelijk maar vind hem nu echt mooi ineens! Hij rijdt ook echt als beste, daar kan geen andere wagen tegenop.. Ik krijg nu de bugaboo donkey Ik had een x met de joolz day gereden en vond hem heel gammel..
Hier vorige week de joolz day binnen gekregen. Zilver en zilver frame. iedereen vind hem mooi. Had bij mijn zoontje een quinny speedi wat een onding. Liep voor geen meter. Mijn moeder was al helemaal in haar nopjes met de joolz. Oh wat een verschil enz. Nu nog wachten tot ukkepuk erin ligt Alleen ik heb een suzuki swift en daar past hij alleen rechtop in de kofferbak en dan moet de hoedenplank eruit Maar goed met de grote wielen eraf kan het heel makkelijk wel liggen. Succes met je keuze !