Joolz day ??

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Friemelien, 5 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Friemelien

Friemelien Actief lid

21 dec 2011
    155
    1
    18
    Hallo allemaal,

ik zou graag jullie mening willen weten aangezien ik het zelf niet echt meer weet.
    Ik wil zooooo graag de Joolz Day in het grijs. Maar....je kunt dus kiezen voor een zwart frame en een grijs frame.
    Welke vinden jullie er mooi bij staan?? Zucht....misschien kan ik dan een keus maken...of juist niet :p:D!

2. rjdn12

rjdn12 Fanatiek lid

14 jan 2010
    1.810
    1
    38
    Ik heb er een gekocht met zilver frame. Dat vond ik er luxer uitzien.

3. beccy

beccy Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.191
    0
    36
    verloskundige/operatieverpleegkundige
    zeeland
    Ik heb ook een zilver frame..Vond ik ook mooier staan.

4. Tord

Tord VIP lid

26 okt 2009
    7.304
    299
    83
    Ik zou juist voor zwart gaan, ik ben niet zo van het zilver in kinderwagens.

5. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Ik heb zelf een grijze joolz met zilver frame gehad, maar ik vind die met zwart frame ook erg mooi. Denk dat je niet fout kunt gaan :)

6. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.189
    35.877
    113
    Ik wilde een zwart frame, maar de grijze zag er veel mooier met het zilveren frame vond ik, dus heb ik toch voor een zilveren frame gekozen.

7. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Ik heb de antracietgrijze met zilveren frame besteld. Vind m zo mooi!! :D

8. Tuttie

Tuttie Fanatiek lid

11 jan 2010
    2.855
    0
    36
    zelf zou ik voor een zilveren frame gaan, heb wel eens gehoord dat bij het zwarte frame bij beschadigingen het zilver er doorheen komt.
    vind dat zo zonde................

9. Meandor

Meandor Bekend lid

9 jan 2011
    906
    0
    0
    Friesland
    Zou niet voor zwart gaan.. daar zit een zwart laagje over een aluminium frame.. ieder krasje zie je dus ook heel duidelijk!! Zonde!
    Vriendin heeft een bugaboo all black, nou, die is echt binnen no time lelijk geworden!

10. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Ik zou voor het zwarte frame gaan, ik heb vandaag de bugaboo all black gekocht. Mocht het frame beschadigen, dan koop ik wel een matzwarte spuitbus waarmee ik het aan kan tippen, vind het toch te gaaf zo n zwart frame!

11. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Ik heb hem met zilver, vind ik stukken mooier!

12. Suits

Suits Actief lid

1 aug 2011
    242
    0
    0
    NULL
    Spijkenisse
    Ik heb een zwart frame, met "witte" bekleding. Errug mooi, met grijs is ook echt supermooi! Daar kon ik manlief niet van overtuigen :) dus wij hebben hem met wittige bekleding.

13. Jel123

Jel123 Actief lid

1 aug 2011
    222
    0
    0
    Ik vind een zwart frame mooier. Maar nu ik hier lees dat dit snel beschadigd begin ik wel een klein beetje te twijfelen... maar ik vind de wielen/velgen in het zwart toch echt mooier dan zilver.

Weten jullie trouwens of bij de antracietgrijze de kap aan de binnenkant van de reiswieg beige is of ook gewoon antracietgrijs?

14. Tuttie

Tuttie Fanatiek lid

11 jan 2010
    2.855
    0
    36
    Als je kiest voor een Joolz Earth heb je bij de grijze kleur een zilveren frame met zwarte wielen.
    Deze grijze kleur heeft een beige binnenkant.
    Je krijgt er ook meer gratis bij dan bij de gewone Joolz dus uiteindelijk scheelt het niet zoveel qua geld. (voetenzak, luiertas en bekerhouder sowieso en meestal hebben ze ook een actie dat je de Maxi Cosi gratis krijgt maar dat is ook bij de gewone).

15. Jel123

Jel123 Actief lid

1 aug 2011
    222
    0
    0
    Ja klopt, ik twijfel namelijk tussen de Earth elephant grey of de antracietgrijze met zwart frame. Als deze laatste aan de binnenkant van de kap beige is dan valt die voor mij i.i.g. af, vind ik niet mooi.

16. Tulpje22

Tulpje22 Lid

16 jun 2011
    84
    1
    0
    Hier ook de Joolz day antracietgrijs met zilver frame besteld! Aanvankelijk waren wij ook aan het twijfelen over een zwart frame maar kregen uit de omgeving inderdaad te horen dat het snel beschadigd dus toch voor een zilver frame gekozen.

Wel hebben wij er een zwarte bandenset bijbesteld. Vonden de zwarte banden een stuk mooier staan en zo heb je toch nog een beetje je eigen creatie :D

Ik weet niet meer of de kap aan de binnenkant beige is, ik krijg de wagen morgen binnen dus ik kan het je dan laten weten..

17. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.189
    35.877
    113
    Ik heb net vandaag de zilveren wagenbak en zilver onderstel en jeanskleurige buggy inzet binnengekregen (jeeh!!) en beide kappen hebben een beige binnenkant.

18. Tuttie

Tuttie Fanatiek lid

11 jan 2010
    2.855
    0
    36
    de antraciet heeft een beige binnenkant.

19. Karen79

Karen79 Actief lid

21 feb 2011
    287
    0
    0
    Wij hebben vorige week onze Joolz Expedition binnen gekregen. Erg blij mee!

Wij wilden eerst ook het zwarte frame met de zilveren bak, maar ik zag m in die versie rijden op de 9maandenbeurs, en toen vond ik hem toch minder mooi.
    Ik zou dus ook voor een zilveren frame gaan!

Bij de expedition heb je trouwens ook een zilveren frame (maar is net weer iets anders dan de gewone) en zwarte wielen. Vonden wij een stuk mooier zo!
    Als je een gewoon zilveren frame koopt, heb je voor 40 euro een extra wielenset erbij in het zwart. Heb je meteen een reservesetje voor het geval er een bandje lek gaat... :)

20. Jel123

Jel123 Actief lid

1 aug 2011
    222
    0
    0
    Oké dan ben ik eruit, mijn vriend was al vol overtuiging voor de earth elephant grey en ik ben nu ook om :D

Hoe lang is de levertijd eigenlijk?
    Ik ben nu bijna 20 weken, volgende week de echo (maar verwacht daar niks raars, want we hebben een paar weken terug ook een pretecho gehad en toen is alles nagekeken (zij werkt overigens ook in het ziekenhuis dus ben wel vol vertrouwen)). Wanneer bestel je de kinderwagen nou eigenlijk? Is het nog te vroeg i.v.m. evt. garantie om hem nu al te bestellen?

Deel Deze Pagina