Heeft iemand dit al uitgeprobeerd? Zou een stuk goedkoper zijn dan de tripptrapp als de newborn set ook op andere meegroeistoelen zou passen
Ik denk het niet. De tripp trapp heeft een bepaalde rugvorm die terugkomt in het "vastklik systeem" van de newbornset. Overigensvind ik het een ideaal ding en gebruiken hem veel. Ons meisje zit zeer tevreden erin als wij aan het eten zijn of iets anders aan tafel... (ze is nu 5 weken)
stokke had een tijdje geleden nog een rechtzaak, omdat een meegroei stoel teveel op die van hun leek, dus ik denk dat ze daar wel een stokje voor zouden steken. Wilde hem zelf super, super graag, heb uit eindelijk voor 75 euro een volledige stoel met beugel en kussentje overgenomen, ben geen held met marktplaats, maar had een gelukje. Volgende week haal ik de newborn set bij iemand op voor 90 euro (incl. hoes) Ik heb goede hoop hem door te kunnen verkopen na gebruik. Als ik er nog 60 euro voor krijg, heeft het me maar 30 euro gekost. Dit vind ik acceptabel. Dus weet niet hoeveel tijd je hebt, maar je zou dus even kunnen kijken of je wat knaps op internet kunt vinden! En bedenk ook, ze gaan echt super lang mee (de stoel dan) heb zelf al bedacht dat de stoel uiteindelijk ook op 1 van de kamers komt bij een bureau