Ja en nee. Hij is inderdaad gemaakt voor onder de wandelwagen-inzet, niet voor onder de reiswieg. Als je 'm onder de wandelwagen-inzet hangt, hangt ie beter en vooral, er past meer in en je krijgt het er makkelijker in. Maar onder de reiswieg kán wel. Hij zit nergens klem ofzo, dat er bijv. op bepaalde plekken te veel druk op komt ofzo, waardoor ie kapot zou kunnen gaan. Je moet alleen iedere keer het hengseltje los maken om de kleinste dingen erin te doen en hij past dus niet zo vol.
Hoezo is hij dan niet voor onder de wieg als het wel past? Is daar dan een ander netje of zo voor met boodschappen doen? Want dat bakkie is best klein..? Welke accessoires zijn nog meer handig? Ik heb echt geen flauw idee haha. Heb wel de bijpassende tas erbij. Maar heb ook nog wen leuke luiertas gekocht, alleen kwam erachter dat je die er niet zo makkelijk aan kan hangen. Weet niet hoe anderen dat doen eigenlijk.
Ik heb de origenele Joolz tas erbij. Hoop dat ie bevalt. Ik hang hem aan die haakjes. Met een ander merk tas moet je hem denk ik over het handvat hangen, maar ik weet niet of dat praktisch is. Anders zou ik er elastiekjes aan binden zodat je een ander merk tas ook aan die haakjes kan hangen. Ik moet wel eerlijk zeggen dat de Joolz meer een showwagen is. Het mandje is niet handig en het net ziet er niet uit. Het is meer een wagen waar je mee wandeld maar waar je liever geen boodschappen mee doet denk ik.
Wij hebben ook een Joolz en zijn er ontzettend blij mee! Inklappen gaat makkelijk en snel en ook de wielen heb je er evt zo af! Hij rijdt soepel en is erg wendbaar. Wij zijn ook erg blij dat het een hoge wagen is, waar je kindje vlak bij je zit. Het boodschappenmandje is inderdaad klein, maar ik doe toch bijna altijd boodschappen samen met mijn vriend, dus is dat ook niet nodig. Een tip voor de gene die wel veel alleen en met de kinderwagen boodschappen doen; een haak voor aan je duwstang waar je tassen (niet té zwaar!) aan kan hangen, ideaal!