Joolz duo wagen - GEO

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door MMM74, 8 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MMM74

MMM74 Fanatiek lid

18 okt 2011
    1.054
    0
    0
    Doktersassistente
    We gaan verhuizen!
  2. novmama

novmama Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.801
    0
    0
    gelderland
    Ik heb een Joolz en ben weg van hoe.die eruit ziet en onwijs fijn rijd! .... Maar een duo wagen zo boven op elkaar zou ik zelf nooit kopen ... Naast elkaar zou mooier zijn geweest ook omdat je de Joolz zo aan tafel kan schuiven... Dus tja...

3. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Ik heb zelf ook een Joolz, maar ik vind dit er wel een beetje gek uit zien eigenlijk. Alsof je het andere kindje een beetje wegstopt.
    Sowieso lijkt het me ongemakkelijk lopen.

Ik vind die lobster red kleur wel erg mooi.

4. Janna

Janna Fanatiek lid

Ik mis op de plaatjes de mogelijkheid om twee baby's in een reiswieg/nestje te leggen. Bestaat die combi wel?

In topics over duowagens en de vraag of je de kindjes beter naast elkaar, of achter/boven elkaar kunt hebben, wordt vaak door meiden gezegd dat ze het niet leuk vinden om een kindje een beetje weg te stoppen en dat dat kind dan niks kan zien. De mama's die zo'n wagen hebben vertellen echter vrijwel altijd dat hun kinderen het juist leuk vinden in de achterste / onderste plek en in veel gevallen zelfs dat er (bij iets oudere kindjes) ruzie gemaakt wordt over wie op die plek mag zitten. ;)

5. 7nov12

7nov12 Bekend lid

13 sep 2012
    948
    0
    0
    NULL
    NULL
    Waar laat je je boodschappen! NU heb ik bbij mijn joolz zo'n groot boodschappennet, ideaal! Maar dat kan je dan niet meer gebruiken.

Je kunt ook een skateboard vastmaken aan de joolz. Ik denk dat ik daar voor zal gaan als onze kleine in mei erbij komt. Maar ja... bedenk nu dat je dan ook zit metje boodschappen net :D

6. cizmo

cizmo Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.898
    4
    38
    Ook mijn gevoel zegt dat je een kindje een beetje wegstopt zo. Ik had ze ook liever naast elkaar gezien. Ik vind de velgen ook minder leuk dan die met de ronde gaatjes op de standaard joolz.

7. CindyJessie

CindyJessie Bekend lid

21 mei 2012
    802
    15
    18
    Ik vind het een gave wagen, maar inderdaad waar laat je je boodschappen? En hij is dus niet geschikt voor een tweeling denk ik.
    Verder vind ik de baby niet zo weggestopt als bij andere, soortgelijke modellen. Er zit wat meer ruimte tussen het zitje en de reiswieg. Maar mijn man riep: je kind ligt dan toch op de grond!;):)

8. MMM74

MMM74 Fanatiek lid

18 okt 2011
    1.054
    0
    0
    Doktersassistente
    We gaan verhuizen!
    Ik vind het ook zonde, ik heb zelf een donkey en vind het heel fijn om ze naast elkaar te hebben. Vooral toen ze kleiner waren. Nu ze oudere zijn is onder elkaar ook prima. Maar tot 1,5 jaar zeker niet.

Deel Deze Pagina