Joolz Geo

Discussion in 'De babyuitzet' started by Aster14, Mar 23, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. LindsayS

LindsayS Bekend lid

Jan 26, 2014
    798
    0
    0
    NULL
    NULL

Zijn idd dezelfde modellen. Officiële namen zijn nml: day earth edition en day tailor. Waar de joolz geo een aparte rubriek heeft op websites zoals bv babypark, staan de day en earth gewoon bij elkaar ;)

2. Brisje

Brisje Actief lid

Jan 15, 2014
    238
    0
    0
    NULL
    NULL
    O dan ben ik zeker gek... Sluit ik niet uit hoor haha ;)

Maar toen ik ze naast elkaar had staan was er een verschil dat we zagen maar kan ook optisch zijn geweest misschien... Denk ik, weet ik niet. Goed terug naar de Geo... Vind ik niks :p

3. marievs

marievs Fanatiek lid

Sep 16, 2013
    2,118
    293
    83
    Wij hebben de joolz geo besteld. Komt over een maand of 2 binnen. Wij wilde een joolz en welke maakte ons niet uit. Totdat we op de beurs deze zagen. Dit wordt onze eerste uk en wij hopen dat nummer 2 niet al te lang op zich laat wachten. Dan hebben we dus maar 1 wagen nodig en niet twee. Dus meer uit praktische overwegingen deze wagen gekocht. Hib kost 999,99 tenzij je er nu al een extra bak bij wilt. Je koopt hem mono en kan hem, zodra je wil, hem duo maken.

Bij baby en tiener pas een uitleg gehad en de geo ook gezien.
    Nieuw is
    De boodschappenmand
    Wielen hebben nog meer vering naar allerlei kanten
    Wielen kunnen er nog makkelijker af
    De bak is iets groter en heeft ook een verborgen vakje voor sleutels of portemonnee
    Verder weet ik het niet meer. Hij is in 5 kleuren te verkrijgen.

Geen acties van joolz zelf, maar wij hebben natuurlijk wel wat geregeld bij de zaak zelf :)

Share This Page