Midweek Ameland met dreumes. Auto mee?

Discussion in 'Vakantie en vrije tijd' started by Sanny76, Apr 22, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sanny76

Sanny76 Fanatiek lid

Feb 4, 2010
    1,912
    0
    0
    Medewerker Educatie bij het Gemeentearchief in Den
    Leiden
    Hoi!

Via google vind ik niet zoveel info, dus ik dacht: ik vraag het hier.
    We gaan maandag een midweekje naar Ameland en twijfelen of we de auto mee het eiland opnemen (€91,95) of in de haven laten staan.

Campingbedje en kinderstoel is in de bungalow aanwezig, maar we willen wel de goeie wandelwagen meenemen (bugaboo) want verder hebben we alleen een goedkope buggy en dat is nogal een onding :(
    We hebben allebei wel een flinke backpack, maar die zitten denk ik al vol met kleding van ons drieën en beddengoed voor het kinderbedje en handdoeken enzo, dus speelgoed voor ons zoontje zit er dan nog niet bij.
    Kortom... wie helpt me uit de twijfels?

Auto mee, voor dat bedrag, of is het niet nodig en weet iemand me daarvan te overtuigen?

2. Mamajuf

Mamajuf Fanatiek lid

Apr 22, 2009
    1,213
    0
    36
    peuterjuf
    Noord Nederland
    hoi,
    wij zijn afgelopen zomer naar Ameland geweest. Incl auto, een baby en een dreumes.
    Ik zou de auto meenemen... en tja het is een heel bedrag. Ik weet nl niet hoe het vervoer vanaf de boot naar jullie logeeradres is geregeld. In de zomer staan er meestal wel veel taxi's bij de haven maar ik heb geen idee hoe het nu is. En wij vonden het fijn om een auto bij ons te hebben (eigen luxe probleem denk ik ;) )

veel plezier op ameland !!!!!! Wij hebben er genoten !

3. Sanny76

Sanny76 Fanatiek lid

Feb 4, 2010
    1,912
    0
    0
    Medewerker Educatie bij het Gemeentearchief in Den
    Leiden
    Dank voor je reactie!

We hebben net de bootkaartjes gekocht en inderdaad mét auto. Ik dacht eerst dat die prijs voor een enkele reis was, maar het is voor retour en we zitten best een eind van de haven af en ook van de andere dorpjes, dus het lijkt ons wel prettig om de luxe van een auto te hebben. Ook omdat ik niet mag tillen vanwege bekkenproblemen en nu kom ik ook niet in de verleiding, haha.

We gaan er zeker van genieten. Ik heb al leuke tips voorbij zien komen op internet!

Share This Page