Joolz kinderwagen babypark

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Saskia84, 31 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saskia84

Saskia84 Lid

13 mei 2011
    68
    0
    6
    NULL
    NULL
    Graag jullie mening over het volgende.

Wij hebben in september een joolz day earth edition besteld bij babypark. Wij kregen toen een gratis maxi cosi erbij. De levering van de kinderwagen moet nog plaats vinden, en ik zal 1 deze dagen gebeld worden dat de kinderwagen binnen is. Ook is de kinderwagen nog niet betaald. Nu kijk ik op de site van babypark en zie dat je er ook een voetenzak gratis bij krijgt en de maxi cosi.
    Nu heb ik gebeld met de klantenservice en die vertelde mij dat de actie geld voor mensen die de kinderwagen hebben besteld in oktober? Ik heb hem een week eerder besteld en ze zeiden bij de babypark dat er eind oktober een levering van 100 kinderwagens binnen zou komen. Dat betekend dat de mensen die hem een week later hebben besteld in oktober dus, een kinderwagen krijgen uit dezelfde levering maar dan wel met een gratis voetenzak.
    Voor mijn gevoel heb ik ook recht op die voetenzak en ga morgen contact op nemen met het desbetreffende filiaal en kijken hoe zij hier mee omgaan. Wat vinden jullie?

2. loesje26

loesje26 Bekend lid

5 feb 2009
    722
    0
    16
    rayon manager farmacie
    Oosterhout
    Ik heb een dergelijk verhaal gehad bij Kidsfactory. Wij hebben in juni onze Joolz besteld en een voetenzak erbij gekregen. Toen ik de kinderwagen bezorgd kreeg was er een actie dat je €200 korting kreeg. Maar nu stond erbij "bij aankoop". IK heb de kinderwagen bij aflevering betaald en dus gekocht en ben met dit verhaal ook naar de winkel gegaan. En ja hoor ik kreeg de 100€ verschil in kadobonnen :D

Dus het is het proberen waard!! Succes!

3. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.069
    3.862
    113
    Ja, dat zou ik ook doen, anders desnoods cadeaubonnen ofzo vragen, anders is het niet helemaal eerlijk.

4. cindy100

cindy100 Actief lid

16 okt 2010
    169
    0
    0
    ik zou er niet mee akkoord gaan als ik jou was. En anders de bestelling annuleren en opnieuw bestellen daar;) lekker makkelijk toch?

5. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Denk dat annuleren en opnieuw bestellen erin resulteert dat je hem nog veel later krijgt. Ik zou idd de winkel bellen en kijken, maar op zich is het niet raar. Jij hebt hem toen gekocht en dat was toen de actie. Nu is er een andere actie.

6. Saskia84

Saskia84 Lid

13 mei 2011
    68
    0
    6
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie reactie's. Ik ga het ook zeker proberen, mijn bestelling annuleren kan helaas niet, aangezien je 10 procent moet betalen. Ik snap dat die actie toen niet geldig was, maar ik vind toch dat ze die voetenzak erbij moeten doen, ik ga jullie laten weten hoe het afloopt en of de babypark echt zulke goede service heeft$

7. Zonnetje23

30 mei 2011
    99
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tja dat blijft altijd lastig vind ik... Je heb de wagen gekocht toen die actie gold van een gratis maxi cosi dus daar heb je dan recht op. Vind niet dat je dan moeilijk moet doen omdat je er een week later een voetenzak bij krijgt (snap dat het lullig is),, Zo kan je wel aan de gang blijven. Als deze wk champignons in de aanbieding zijn bij de AH en jij koopt ze volgende wk dan heb je toch ook geen recht meer op die aanbieding?

8. Saskia84

Saskia84 Lid

13 mei 2011
    68
    0
    6
    NULL
    NULL
    Zonnetje23, ik begrijp je punt over je bakje champions, wat overigins niet helemaal te vergelijken is, aangezien ik de kinderwagen nog niet heb betaald.. Als de actie nu een voetenzak was ipv een maxicosi is dat heel anders want nu krijgt je de maxi cosi en de voetenzak gratis. Als ik de kinderwagen nou al in huis had net als dat bakje champions vind ik het ook een ander verhaal...

9. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Je hebt wel aan betaald, dan heb je dus een koop gesloten. Ben heel benieuwd hoe babypark hiermee omgaat. Op zich is het wel een redelijke winkel.

10. Saskia84

Saskia84 Lid

13 mei 2011
    68
    0
    6
    NULL
    NULL
    We hebben ook helemaal niks aanbetaald, aangezien ik niks betaal voordat ik het daadwerkelijk in mijn handen heb. Ach het zou leuk zijn als ze ons tegemoet komen.

11. Lievemamaa

Lievemamaa Actief lid

9 feb 2011
    160
    0
    0
    Toen ik mijn joolz bestelde bij babypark ( in wormerveer ) was er ook geen actie maar ze hadden mij toen wel de korting gegeven die pas een week later inging.

En aangezien je nog niks heb betaald heb je er volgensmij ook gewoon recht op. Het is toch raar dat je je wagen besteld en een week later is er die actie.. Ik zou het zeker aankaarten!

12. Saskia84

Saskia84 Lid

13 mei 2011
    68
    0
    6
    NULL
    NULL
    Gebeld met de babypark vandaag, en had nergens recht op, en als ik mijn orderbevestiging wilde annuleren moest ik 15 procent aanbetalen. Nou dan weet ik het goed gemaakt, je mag binnen 14 dagen ruilen cq retouneren dan doe ik dat wel, hier hadden ze geen antwoord op en toch maar de chef erbij gehaald, krijg nu 50 procent korting op de voetenzak en de adapters gratis. Vond het een goeie deal en heb ze vriendelijk bedankt voor deze goeie service. En kreeg gelijk per mail een nieuwe orderbevestiging. Helemaal top.

13. rjdn12

rjdn12 Fanatiek lid

14 jan 2010
    1.810
    1
    38
    Wat goed joh! Ik heb vorige week lang zitten twijfelen bij dezelfde actie van Baby dump. Dit heb ik niet gedaan, maar nu kan ik dus opnieuw gaan twijfelen.
    Het blijft een goede actie.

14. Mamajuf

Mamajuf Fanatiek lid

22 apr 2009
    1.213
    0
    36
    peuterjuf
    Noord Nederland
    gewoon naar vragen. Niet geschoten is altijd mis.
    Wij hebben destijds hetzelfde gehad bij Babydump.

Wij kochten een mura 4 incl de gratis autostoel (ongeruild voor de maxi cosie) en bij het ophalen zagen wij dat er een gratis verzorgingstas bij de actie hoorde.

Even navraag gedaan bij de verkoper en die deed er totaal niet moeilijk over. We kregen hem zo mee.

Wij hebben ook pas betaald bij het ophalen.

15. Suits

Suits Actief lid

1 aug 2011
    242
    0
    0
    NULL
    Spijkenisse
    Maar de babydump heeft dat dan ook heel duidelijk in de voorwaarden staan :)

16. myrna2010

myrna2010 Lid

6 jan 2010
    61
    0
    0
    Wij hebben vorige jaar bij Baby Dump, paar weken nadat wij alles hebben besteld, gratis voetenzak van Joolz erbij gekregen. Zij deden helemaal niet moeilijk daarover. Gewoon een e-mail versturen en vragen..

17. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Vind dat nog niet netjes hoor! Je hoort die voetenzak gewoon te krijgen.

Bij babydump doen ze dat zelf al regelen hoef je zelf niks te laten weten, korting wordt door hen aangepast steeds..

Nee ik vind dit niet netjes zo! En zeker niet van die dreiging met 15% betalen! Slaat toch nergens op!

18. rjdn12

rjdn12 Fanatiek lid

14 jan 2010
    1.810
    1
    38
    Ik heb dankzij deze actie bij Baby park de zelfde actie bij Baby dump gekregen. De manager van Babydump vertelde mij dat hij echt baalde van de actie, maar dat ze nou eenmaal de laagste prijs garantie gaven.
    Bij babydump heb ik trouwens ook nog zelf mijn maxi cosi mogen uitzoeken terwijl bij baby park je alleen de standaard zwarte kon nemen.
    En Baby Dump heeft de laagste prijs garantie tot aan de geboorte van het kind;)
    Dat was voor mij ook de voornamelijkste reden waarom ik bij Baby Dump wilde bestellen.

Dus als je nog kan annuleren... Is dit misschien een tip?

19. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Ja mamaDy en jij krijgt ook nog een Joolz luiertaart gratis he

20. rjdn12

rjdn12 Fanatiek lid

14 jan 2010
    1.810
    1
    38
    Ik krijg de joolz luiertas gratis ja! Maar die actie hadden ze vorige week bij babypark. Het meest blij ben ik met mijn gratisroze maxi cosi. hihi.

Deel Deze Pagina