babyborrel/verlanglijstje

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door hip1983, 6 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Ik heb een vraagje, wij houden een babyborrel ipv kraamvisite en doen voor de genodigde een los kaartje in het geboortekaartje.
    Hierop wil ik de link zetten voor een verlanglijstje (ik denk lijstje.nl andere tips zijn welkom.)
    Maar ik wil niet alleen de link erop zetten, maar ook een leuk zinnetje dat als je iets willen kopen, je eens kunt kijken op.....
    Maar dan een leuke zin of klein gedichtje.
    Hoop dat jullie een paar leuke voorbeeld zinnetjes hebben.

Verder zijn ideetjes voor op het lijstje ook altijd welkom:)

Hopelijk kunnen jullie me verder helpen, dankjewel alvast!:D

Ik snap dat de meningen over wel of geen link op een geboortekaartje enz. verdeeld zijn dus alsjeblieft alleen tips en geen commentaar dat je het echt niet vind kunnen....want ik doe het lekker toch:p:p

2. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Juist handig!!!

euhhhh

Een kadootje voor ons meisje?
    hier staat haar verlanglijstje...
    (adres link)

3. wondertjenr3

wondertjenr3 Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.658
    2
    38
    Zuiden
    Toevallig ook n topic gestart alleen dan voor de verjaardag.
    Heb dit op het kaartje laten zetten:

Je aanwezigheid is al een kado, wil je toch nog wat meenemen en heb je geen inspiratie, kijk dan eens op:.....

4. sjak

sjak Niet meer actief

Wij hadden dan wel geen lijstje, maar wel een babyborrel. En wat was ik blij met de schoonfamilie die samen hadden afgesproken allemaal een prenatal-kadokaart te kopen!
    Heb heeeeel veel kunnen kopen bij zo'n grote prenatal.

5. Emma86

Emma86 VIP lid

25 jun 2012
    5.281
    2.232
    113
    Vrouw
    Nederland
    Misschien heb je nog iets aan dit oude topic: http://www.zwangerschapspagina.nl/geboortegedichten/162888-gedichtje-liever-geld-bonnen-hebben.html

En eventueel gedichtje...poehh... Misschien zoiets?

Danzij papa en mama heb ik veel spullen
    om mijn kamertje mee te vullen
    Toch is mijn baby-uitzet nog niet klaar
    Voor wie mij toch wat wil geven: uitzoeken maar! (gevolgd door link)

En verder wat op de lijst kan (lijstje.nl is een goeie): heb je nog iets waar je extra van kan gebruiken zoals lakentjes, hoezen voor aankleedkussen of kleding in een bepaalde maat? Heb je al een spaarpot voor de kleine bijvoorbeeld? Je kunt ook iets van Zwitsal ofzo vragen. Ik zag dat ze bij babyzaken ook hele leuke kledinghangertjes hebben, wie weet kan je dat nog gebruiken?
    Persoonlijk geef ik liever iets wat praktisch is en wat gebruikt gaat worden dan dat het mooi en schattig is en vervolgens stof ligt te vangen in een kast.

Zoiets?

6. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    dames bedankt alvast voor de leuke zinnetjes! ik ga dat oude topic ook es bekijken.

en een spaarpot en kledinghangertjes heb ik nog niet. spaarpot ga ik zeker op het lijstje zetten erg leuk idee, dankje!
    kledinghangertjes wil ik wel al halen als we straks te kamer hebben, heb al zoveel kleertjes die wil ik lekker ophangen, maar mss nog wat extra hangertjes vragen. hoe groter ze word des te meer kleertjes ze heeft denk ik, dus kunnen er ook meer hangertjes bij.

nog ff een vraagje aan de dames die lijstje.nl al eens gebruikt hebben. er staat op de site dat je mensen kan uitnodigen voor je lijstje te bekijken of iedereen die de geheime vraag kan beantwoorden kan het lijstje bekijken.
    hoe ga ik zoiets op het kaartje zetten dan? want wil niet iedereen na mailen.

7. MWB

MWB Bekend lid

7 dec 2011
    907
    0
    16
    Ik zou dan gewoon de link geven en het wachtwoord (is antwoord op de geheime vraag). Of mogelijk iets wat bekenden toch wel weten, maar wildvreemden niet (je huisnummer of zo in letters, je voornaam of die van je partner), dan hoef je het niet op het kaartje te zetten.

8. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Ik zou dolblij worden met bonnen vd prenatal!

Kan je naar eigen wens en keuze aan de shop.

9. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Ccadeaubonnen van prenatal, hema en lief staan al op mijn lijstje!! hihi

Deel Deze Pagina