Joolz kinderwagen

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door juffie1981, 6 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Ik ben er juist daardoor op afgeknapt. Was vandaag in Babypark voor een wandelwagen (met meerijdplank) of duowagen. De Joolz vond ik niet fijn in de hand liggen. De duwstang vond ik niet ergonomisch vormgegeven en zo dun. Volgens mij ben ik de enige die de Joolz toch niet zo denderend vind :)

2. Minniemouse1974

Minniemouse1974 Fanatiek lid

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Ik ben gisteren met de Joolz naar Babydump gegaan en daar hebben ze laten zien hoe ik hem t beste kan inklappen.
    Fluitje van een cent nu. :D
    Verder vind ik m fantastisch rijden.

3. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Hier ook hartstikke tevreden. Gebruiken hem nu 9 maanden en het inklappen is inderdaad even oefenen, maar ook dat gaat inmiddels gesmeerd.. dus nee geen minpunten hier.. misschien het ietwat kleine mandje, maar ik heb toch altijd een luiertas bij me dus die prop ik gewoon helemaal vol ;)

4. zeewoldemama

zeewoldemama Actief lid

23 aug 2012
    213
    0
    16
    Vrouw
    huismoeder
    Flevoland
    Wij hebben hem ook en ook super tevreden over maar helaas heb ik nu een tweelingwagen nodig nu ik zwanger ben. Dus onze Joolz gaat op marktplaats.

5. Minniemouse1974

Minniemouse1974 Fanatiek lid

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Dat vind ik ook wel erg leuk van de Joolz: de bijpassende luiertas.
    Ik heb de tas er ook altijd aanhangen, ook al loop ik alleen even naar school.
    Het is echt een prachtige wagen.
    Ik heb zelf de Joolz Day limited edition Nautic en we krijgen heel veel complimenten.:)

6. Hilse

Hilse Niet meer actief

Me2!

Hahaha ja die handvatten idd :D

Deel Deze Pagina