Waar kan ik onze kinderwagen naartoe brengen voor onderhoud/kleine reparatiewerkzaamheden? Ik wil hem niet via prenatal ofzo verzenden. Doen fietsenmakers dat?
Hangt ervan af wat er aan gedaan moet worden. Hoelang heb je de wagen al? Zit er geen garantie meer op?
De knop van het inklapsysteem werkt niet helemaal super meer. Het is een quinny uit 2007 en al voor onze twee binkies gebruikt, dus er zit geen garantie meer op. Verder is hij nog helemaal in orde, dus een nieuwe wagen vind ik overkill..
Wij onderhouden onze Quinny zelf. Heb je al Teflon geprobeerd? Dit gebruiken wij op alle bewegende delen. Geen WD40, dat is vet en trekt juist vuil aan. Teflon is tevens kleurloos.
Smeren doen we ook zelf. Maar het lijkt alsof er een stukje los is of afgebroken in de knol van het inklapsysteem
toen de rem van onze bugaboo stuk was gingen we naar de fietsenmaker. denk dat xe fietsenmaker wel meer kan doen hoor. vragen kan geen kwaad.
Er bestaan ook winkels die kinderwagens repareren. Ik weet dat er een in Rotterdam zit, verder weet ik het niet. Ik zie het wel eens voorbijkomen op marktplaats.