Maxi cosi autostoel vanaf 4 maand

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Regenboog86, 20 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Regenboog86

Regenboog86 Actief lid

30 mrt 2015
    259
    6
    18
    NULL
    NULL
    Hoi,
    maxi cosi heeft een autostoel die vanaf 4 mnd te gebruiken is, zijn hier mensen die ervaring hebben met deze stoel? Mij lijkt nl. De gewone maxi cosi toch het veiligst als ze zo Klein zijn...

2. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.297
    17.185
    113
    Heb je er een link van?

Wij hebben ook een autostoel die je vanaf de geboorte mag gebruiken, een 0/1 combi. Maar alleen als 1 gebruikt. Was toen de stoel waar zoon het beste in zat en het beste in mijn portomonee paste.

3. MamaLe

MamaLe Fanatiek lid

28 mrt 2015
    1.998
    221
    63
    Ik denk dat je de axxisfix bedoelt? Wij hebben deze als vervolgstoel voor dl. Ze is hier met 9 maanden in gegaan omdat de gewone maxi cosi te klein werd. Ben erg blij met de stoel maar zou het niet geschikt vinden voor een baby van 4 maanden. Hij kan toch een stuk minder plat. Dus kunnen zitten is voor mij wel een vereiste.
    Verder door de draaifunctie een hele fijne stoel, mijn ouders hebben een gewone stoel en daar heb ik altijd ruzie mee.

4. Regenboog86

Regenboog86 Actief lid

30 mrt 2015
    259
    6
    18
    NULL
    NULL
    Die bedoel ik idd! Wij willen ook graag een stoel die kan draaien..
    We waren in winkel informatie aan het vragen omdat onze voorkeur uit ging naar een isofix systeem en als vervolgstoel sws een stoel die kon draaien, ons is toen de axxifix aangeraden omdat we Dan een isofix systeem konden uitsparen als we ervoor zouden kieze om de maxi cosi de eerste maanden met gordels vast te zetten.
    Maar idd wat jij ook zegt, vind het geen fijn idee dat te doen als hij nog niet kan zitten of nog minder "stabiel" is..

5. MamaLe

MamaLe Fanatiek lid

28 mrt 2015
    1.998
    221
    63
    Wij hebben de maxi cosi wel altijd vastgezet met een gordel, nooit problemen mee gehad en had de maxi cosi ook zo vastzitten.
    Maar ook als je de Axxisfix koopt moet je eerst een gewone MC hebben en die zou ik dan wat langer gebruiken.

6. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Precies dit. Zonde om je eerste maxicosi maar 4 maanden te gebruiken.
    En heel ingewikkeld is het niet hoor. Vast zetten met gordels.
    Paar tellen werk.

Deel Deze Pagina