Wij hebben de Joolz day. Mijn dochter is 2 en een kleine op komst. Ik ga veel een draagzak gebruiken dat zij in de buggy kan. Maar toch is een plankje/zitje dan wel handig denk ik voor bepaalde momenten met de kinderwagenbak zelf. Joolz zelf heeft alleen een plankje, daar zie ik mijn dochter geen 20 minuutjes op staan. Bugaboo heeft een mooie met een zitje waarbij je het zitje ook eraf kan halen en dat het dan een plankje is. Zijn er ook zulke systemen voor de Joolz? Ik was al in de winkel geweest, maar kwam daar niet veel verder. En hoe zit dat met achter de wagen lopen? Zit zo'n plankje er dan altijd achter?
Joolz heeft alleen een plankje zonder zitje voor zover ik weet. Bevalt mijn kinderen goed. Onze oudste was 1,5 toen ze op het plankje moest. Kon dit prima volhouden Plankje is er makkelijk op te zetten en af te halen. Als je een ander plankje overweegt zou ik goed kijken naar je eigen loop-ruimte. Sommigen zijn zo groot dat het lastig wordt om zelf goed achter de wagen te lopen.
Wij hadden achter de Joolz Geo een kidsit plankje met zitje. Ik heb m heel veel gebruikt maar mijn man vond het lastig lopen. Ik had er zelf minder moeite mee en ging er rustig een flink stuk mee wandelen. Had m wel van te voren even getest in de winkel.
Vriendin van mij heeft ook de kidsit, maar was er helemaal niet tevreden over omdat ze dan de rem niet meer kon gebruiken.
Oh hier ben ik ook heel benieuwd naar. Wij hebben een mutsy kinderwagen en onze oudste is bijna 2 wanneer de volgende zich aankondigd. Ik had het liefst echt een zitje gehad (met rugleuning) maar zoiets bestaat niet echt.
Had jij ook last van de rem die je dan niet kan gebruiken? Kan je hem er makkelijk afhalen als je man dan de kinderwagen duwde? Het is best een gevaarte toch? Had hij dat alleen met het plankje met zitje of ook het plankje?
Ik heb het meerijdplankje van Joolz en ik vind hem echt ideaal! Je kunt hem inklappen als je hem even niet gebruikt en hoeft hem er dus niet af te halen dan. M’n dochter kon er hele einden op staan. Hij maakt ook niet zoveel lawaai, wat goedkopere plankjes wel doen.
Hier stond mijn 2 jarige ook hele stukken op het plankje. Hij ging er trouwens ook wel gewoon op zitten, lukte ook wel. Voordeel van het plankje is idd dat je het kunt inklappen als het niet gebruikt wordt (hier was het veel op/af/op/af), met zo'n zitje kan dat volgens mij niet. En met het zitje zit ze natuurlijk veel lager en kan ze ook veel minder om zich heen kijken. Hier beviel het plankje echt goed.
Sorry ben een paar dagen niet online geweest. Bij de Joolz Geo kon ik de rem gewoon gebruiken. Als mijn man met de wagen liep klapte ik hem omhoog er zit een elastiekje bij met haakje wat je vast kon maken aan het handvat van de kinderwagen. Ik klapte hem altijd met zitje en al omhoog. Verder vond ik hem makkelijk los te maken, plankje zit vast met 2 dikke plastic strips die om de as van de wagen gaan. Kwestie van 20 sec. Mijn man vond het met of zonder zitje een onding, maar ik daarentegen ben er fan heb m altijd met veel plezier gebruikt.
Wij hadden het zitje van buggaboo achter de joolz maar liep niet echt relaxed. Dochter was 1.6 en bleef ook niet zitten.... klom steeds op dat stoeltje..Toen een dubbele wagen gekocht Ondertussen is ze 3 en hebben we een joolz plankje. Een stuk korter loopt veel fijner