Hallo, Het enige wat nog ontbreekt in de babykamer is een wandlampje.... Wat hebben jullie als wandlampje? We willen niet te duur en ook niet te druk in de kleur wit, zacht roze of crème
Gewoon zoeken bij google afbeeldingen op bijvoorbeeld wandlamp roze. Hier gewoon ern plafonniere en een klemspotje van ikea bij de commode.
Het gaat er bij ons om dat als ze snachts wakker word en we haar moeten verschonen het grote licht niet aan hoeft. Ik ben al geen nacht mens dus een fel licht vind ik niet prettig en denk zij ook niet.. Heb heel Google afgezocht en kan niks leuks vinden.... Ikea vind ik ook niks... Een dimmer is inderdaad een optie ipv wandlampje.
Wij hebben ook in beide kamers een dimmer geplaatst, ideaal Maar een wandlampje kan ook wel weer heel leuk staan! Ik vind Little dutch vaak wel leuke lampen hebben! En anders evt ikea of xenos al gekeken? Anders misschien een klein sta lampje met mooi lampenkapje op een plankje boven de commode?
Bekijk bijlage 565554 De blauwe staat op onze commode. ( hebben aan de achterkant een beetje blote billetjes)
Deze hebben wij. Misschien niet heel geschikt om in het licht hiervan een luier te verschonen, want zoveel licht geeft ie niet.. maar ik vind hem wel heel lief
https://www.gewoongroener.nl/a-51521791/nachtlampjes/mel-draagbaar-muurlampje/ Zoiets? Uiltje kan op de stok maar ook eraf. Wij hebben de ijsbeer die is ook ideaal. Niet TE fel licht ☺️
Dat herken ik wel. Maar deze is echt heel lief hoor. Kijk eens naar dat lekkere kontje Bekijk bijlage 565563